۹ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۶

در لیگ برتر والیبال/

متین ورامین از سد سایپا گذشت/ جایگاه سومی متین در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال

متین ورامین از سد سایپا گذشت/ جایگاه سومی متین در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال

ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین در آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ برتر والیبال، توانست تیم سایپا البرز را شکست داده و جایگاه سومی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته دیدارهای معوقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که تکلیف قهرمان نیم فصل رقابت ها از قبل مشخص شده و تیم باریچ اسانس کاشان با هدایت مصطفی کارخانه سرمربی فصل گذشته متین ورامین قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرده بود و تیم های دیگر برای بهبود وضعیت خود در جدول مسابقات پا به عرصه رقابت گذاشتند.

تیم متین ورامین امسال با سرمایه گذاری وسیع و با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شد و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان اول رقابتها را افزایش داد.

متین ورامین که فصل بسیار خوب و رویایی آغاز کرده بود و تمامی حریفان را با نتایج سه بر صفر بدرقه می کرد، در چهار هفته گذشته و پس از مصدومیت سید محمد موسوی عراقی بهترین بازیکن این تیم، دچار افت شدیدی شد به طوری که از چهار بازی اخیر، سه بازی را به حریفان واگذار کرد.

باخت های مکرر متین ورامین سبب شد تا این تیم که با چند امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت ها قرار داشت، مقام اول را به باریچ اسانس واگذار کرده وبه رده سوم سقوط کند که این امر باعث نگرانی هواداران و تماشاگران ورامینی شده بود.

متین این هفته به مصاف تیم سایپای البرز رفت که در این فصل حال و روز خوشی ندارد و با شش امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است، تیمی که در فصل پیش رقابت ها یکی از مدعیان بود و در دو بازی رفت و برگشت، شاگردان مصطفی کارخانه را بسیار آزار داد.

متین ورامین در این بازی  با تکیه بر بازیکنانی نظیر سعید معروف، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور و تفکرات حرفه ای بانیولی سرمربی مطرح و نام آشنای خود به برد دیگری در مسابقات لیگ برتر فکر می کرد تا فاصله امتیازی خود را با دیگر حریفان کم کند.

تیم متین ورامین در این بازی محکوم به پیروزی بود، زیرا در صورت شکست مقابل سایپای البرز رده سوم رقابت ها را از دست می داد و باعث می شد تا در آغاز نیم فصل دوم رقابت ها با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

دانیله بانیولی در این دیدار با توجه به حساسیت موجود محمد موسوی، سعید معروف، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا نصراصفهانی را ابتدا در بازی قرار داد تا نشان دهد که به چیزی جز پیروزی در این بازی فکر نمی کند.

متین ورامین از ابتدای ست اول توانست فاصله امتیازی خود را با سایپای البرز افزایش دهد اما در لحظاتی از بازی تیم کرجی، فاصله را کاهش داد اما در نهایت شاگردان بانیولی در این ست، با نتیجه 25 بر 23 به برتری دست یافتند.

در ست دوم سرمربی سایپا تلاش کرد تا با تغییر تاکتیک بازی، نتیجه را به سود سایپا تغییر دهد اما تجربه بازیکنان متین سبب شد که در این ست نیز تیم ورامینی با نتیجه 25 بر 21 بر حریف ته جدولی خود غلبه کنند.

تیم سایپا که چیزی برای از دست دادن نداشت، در ست سوم تمام تلاش خود را کرد تا بازی را به ست چهارم بکشاند اما تعویض های بانیولی در کنار پاس های طلایی سعید معروف، باعث شد تا این ست نیز با نتیجه 25 بر 20 به سود متین پایان پذیرد.

تیم متین ورامین با این پیروزی و کسب سه امتیاز، با 22 امتیاز در رده سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باقی ماند و تیم های باریچ اسانس کاشان و میزان خراسان نیز به ترتیب رده های اول و دوم را از آن خود کردند.

حمید حق بین نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و نادر انصاری داوران اول و دوم این دیدار بودند.

دیدار دو تیم متین و سایپا پرونده دور رفت لیگ برتر والیبال را بست تا بازی های دور برگشت از 15 دیماه با شش بازی آغاز شود.

کد خبر 2205048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha