۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

گزارش تمرین استقلال؛

مشکل آبی‌ها برای ورود به مجموعه انقلاب و عصبانیت قلعه‌نویی

مشکل آبی‌ها برای ورود به مجموعه انقلاب و عصبانیت قلعه‌نویی

در حالی که بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرین خود به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بودند مقابل درب ورودی این مجموعه به دلیل ناهماهنگی‌ها مانع از ورود بازیکنان به این مجموعه شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه تمرینات آماده‌سازی خود را پی گرفت. در این تمرین که از ساعت 11:30 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد آبی‌ها در آکادمی ملی المپیک به تمرین با وزنه پرداختند. بازیکنانی که در بازی با ملوان به میدان رفته بودند قبل از وزنه زدن 10 دقیقه دویدند ولی مابقی بازیکنان 20 دقیقه به صورت پرفشار دویدن دور محوطه آکادمی را در دستور کار داشتند و پس از آن وزنه زدند.

بسیاری از بازیکنان تیم استقلال به خاطر ناهماهنگی‌هایی که با مجموعه انقلاب صورت گرفته بود خیلی دیر به تمرین رسیدند چرا که مقابل درب ورودی مانع ورود آنها شده بودند و همین عامل هم عصبانیت امیر قلعه‌نویی را به دنبال داشت. در این بین رحمتی با 30 دقیقه تاخیر دیرتر از بقیه در تمرین حاضر شد. قلعه‌نویی که زودتر خود را به آکادمی رسانده بود در جاده تندرستی به پیاده روی پرداخت.

خسرو حیدری، پژمان منتظری، مهدی نظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان در تمرین امروز غایب بودند. به گفته ماجدی سرپرست تیم استقلال، حیدری به خاطر مشکل از ناحیه چشم و نظری نیز به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا به کلینیک باشگاه رفتند.

محمد باقری‌معتمد عضو تیم ملی تکواندو نیز در این تمرین حضور داشت که امیر قلعه‌نویی به گرمی از وی استقبال کرد. بازیکنانی که مقابل ملوان به میدان رفته بودند بالاجبار بعد از تمرین راهی استخر شدند.

تمرین تیم استقلال فردا تعطیل است و این تیم روز چهارشنبه تمریناتش را پی می‌گیرد.

 

کد خبر 2205276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha