تلاش داعش برای تسلط بر کلیساها و اجبار مسیحیان به پیروی از دستورات آنها

تلاش داعش برای تسلط بر کلیساها و اجبار مسیحیان به پیروی از دستورات آنها

گروه تروریستی داعش در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال تسلط بر کلیساهای مسیحیان در سوریه است و اجازه ساخت کلیسا و برافراشته شدن صلیب را به کسی نمی دهد و مسیحیان این کشور تنها در خانه های خود می توانند فرایض دینی خود را به جا بیاورند .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام ( داعش) در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال تسلط بر کلیساهای مسیحیان در سوریه است و اجازه ساخت کلیسا و برافراشته شدن صلیب در سوریه را به کسی نمی دهد و مسیحیان این کشور تنها در خانه های خود می توانند فرایض دینی خود را به جا بیاورند .

ابو عبدالله یکی از فرماندهان تروریستهای داعش در حلب اعلام کرده است: بناهای مربوط به مسیحیان هر آنچه که قبل از اسلام بنا شده مورد تعرض و آسیب قرار نمی گیرد ، اما همه بناها از جمله کلیسا دیر وغیره که بعد از اسلام در کشورسوریه  بنا شده است را به مکانی برای استفاده عموم  تبدیل خواهیم کرد.

این سرکرده تروریستها می افزاید  : مسیحیان باید طبق احکام و شرع اسلامی به زندگی خود ادامه دهند و ما هرگز اجازه ساخت کلیسا و یا برافراشته شدن صلیب در این کشور را به کسی نمی دهیم ، آن ها  می توانند در خانه های خود  به  فرایض دینی خود بپردازند.

 

کد خبر 2205885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha