۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴

اخبار کوتاه استان/

هنرمند زنجانی در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس آساهی درخشید

 هنرمند زنجانی در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس آساهی درخشید

زنجان -خبرگزاری مهر: هنرمندزنجانی حمید رضا بازرگانی در هفتاد چهارمین دوره جشنواره جهانی عکس آساهی خوش درخشید و مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرانجام 11 داور حرفه ای از میان 8 هزار و 800 عکس رسیده به فستیوال معتبر جهانی Asahi Shimbun ، فهرست نهایی 80 هنرمند بین المللی را اعلام نمودند.

نکته قابل  توجه و تحسین برانگیز این دوره از فستیوال Asahi Shimbun ، حضور و کسب مدال طلا توسط حمیدرضا بازرگانی میباشد.

گفتنی است حمیدرضا بازرگانی سال گذشته نیز به واسطه طراحی و ایده پردازی برپایی آیین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی برای نخستین بار در ایران لوح تقدیر نمایندگی فدراسیون جهانی عکاسی (FIAP)    را دریافت نموده است.

پیش از این نیز آثار حمیدرضا بازرگانی در بیش از 20  فستیوال جهانی برگزیده شده است .

گفتنی است وی فعالیت عکاسی و فیلم سازی خود را از سال 1370در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زنجان  آغازنموده است.

اجراي طرح "فلاح" در شهرستان طارم

مدير کميته امداد امام خمینی(ره) طارم، از اجراي طرح "فلاح" در اين شهرستان خبر داد.

عمران صفري اظهار کرد: کميته امداد در راستاي تقويت باورهاي ديني خانواده‌هاي زيرپوشش و با درک اهميت اين نياز در جامعه و تعميق باورهاي ديني، آشنايي مددجويان با مباني ديني و معرفتي، هم‌گرايي با روحانيت و ارتقاي سطح آگاهي جامعه هدف، اقدام به اجراي طرح فلاح و آموزش مددجويان مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه طرح "فلاح" با هدف آشنايي خانواده‌ها با منويات مقام معظم رهبري و پاسخ‌گويي به شبهات ديني خانواده‌هاي زيرپوشش اجرا مي‌شود، افزود: از جمله موضوعاتي که در اين جلسه‌ها به مددجويان آموزش داده مي‌شود، شامل راه‌کارهاي اصلاح سبک زندگي، حفظ و رعايت شئونات اسلامي در زندگي فردي و اجتماعي، احکام ديني و شرعي است.

 مدير کميته امداد شهرستان طارم در ادامه، افزايش روحيه نشاط و شادابي در بين خانواده‌هاي زيرپوشش، ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر، مصون‌سازي خانواده‌ها از آسيب‌هاي اجتماعي از طريق آگاهي ديني و نيز از بين بردن روحيه انزواطلبي را از ديگر اهداف اجراي اين طرح عنوان کرد و گفت: بيان احکام فقهي و مباحثي نظير تقليد، وضو، غسل، نماز، حجاب، ‌برگزاري مراسم قرائت قرآن کريم و آموزش مباحث اخلاقي نيز از ديگر اهداف اجراي طرح فلاح است.

کد خبر 2205989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha