۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

ثبت‌نام قطعی 9 کاندیدا طی یازده روز/ علی مرادی تنها کاندیدای ریاست

ثبت‌نام قطعی 9 کاندیدا طی یازده روز/ علی مرادی تنها کاندیدای ریاست

یازدهمین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که تاکنون 24 نفر نسبت به دریافت فرم ثبت نام اقدام کرده اند و از این میان 9 نفر نیز ثبت‌نام قطعی خود را انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت 14 روزه ثبت نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک که از شنبه گذشته به طور رسمی آغاز شد، امروز چهارشنبه نیز پیگیری شد. بر این اساس در طی 11 روز گذشته در مجموع 24 نفر نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در این مجمع انتخاباتی اقدام کرده اند.

فضل الله باقرزاده، محسن رضوانی، محمد علیپور، لطفعلی پورکاظمی، محمد زارع پور، محمدعلی رستگار، مجید شایسته، محمدعلی شجاعی، رباب شهریان، درویش زاده، افشین داوری، باران چشمه، پوریا، مهرزاد حمیدی و خانم محمدیان نفراتی هستند که تا به امروز فرم لازم برای اعلام آمادگی رسمی جهت شرکنت در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را دریافت کرده اند. از این میان 9 نفر ثبت نام قطعی خود را با اعلام حضور در پست مورد نظرشان انجام داده اند.

طبق ثبت نام های انجام شده کیکاووس سعیدی برای شرکت در هیات اجرایی اعلام آمادگی کرده است. علی‌نژاد آمادگی خود را برای دبیرکلی و نایب رئیسی اعلام کرده است. سیدمهدی هاشمی قصد حضور در هیات اجرایی یا گرفتن مسئولیت نایب رئیسی را دارد. فریده هادوی برای نایب رئیسی ثبت نام کرده است. احمد ناطق نوری قصد حضور در هیات اجرایی را دارد.

حسین رضازاده برای نایب رئیسی یا عضویت در هیات اجرایی اعلام آمادگی کرده است. سردار صبور قصد عضویت در هیات اجرایی را دارد و علی کفاشیان هم برای نایب رئیسی یا عضویت در هیات اجرایی اعلام آمادگی کرده است.

در این میان، تنها یک نفر کاندیدای ریاست شده است. علی مرادی تنها کاندیدایی است که برای گرفتن این پست اعلام آمادگی کرده است. وی همچنین برای دبیر کلی نیز ثبت نام کرده است.

مهلت ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شنبه پیش رو به پایان می رسد. این مجمع 30 دی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2206300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha