۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

آخرین فرصت جلالی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی از دست رفت

آخرین فرصت جلالی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی از دست رفت

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل حواشی رخ داده در دیدار هفته بیستم این تیم برابر مس کرمان یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا به نوعی خداحافظی آقا معلم از جمع سرخپوشان تبریزی از روی سکوها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مجید جلالی به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی هفته بیستم تیم تراکتورسازی در خانه مس کرمان به یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این جریمه و محرومیت در حالی نصیب جلالی شده که پس از اتفاقات چند روز اخیر پیرامون باشگاه تراکتورسازی و حرف و حدیث هایی مبنی بر کنار گذاشتن این مربی بادانش از جمع سرخپوشان پس از ثبت اولین باخت، وی در اظهار نظری اعلام کرده که بازی با فجرسپاسی شیراز در هفته بیست و یکم لیگ برتر حتی اگر با پیروزی تیم تراکتورسازی همراه باشد، آخرین حضور او در این تیم تبریزی خواهد بود.

با این شرایط و چنانچه محرومیت یک جلسه ای جلالی از همراهی تراکتورسازی در دیدار با فجرسپاسی اعمال شود، آقا معلم فوتبال ایران که از همان اول فصل کاملا مورد بی مهری مدیران باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته و بارها با اولتیماتوم تهدید شده بود، باید خداحافظی خود با تراکتورسازان از روی سکوها باشد.

به نظر می رسد جلالی این بار تحملش تمام شده و می خواهد چمدان هایش را ببندد. این در حالیست که پس از اظهارنظر جدی مجید جلالی مبنی بر ترک تبریز پس از بازی با فجرسپاسی، مدیران باشگاه تراکتورسازی از مواضع خود تا حدودی عقب نشینی کرده و بار دیگر حمایت خود را از سرمربی تیمشان اعلام کرده اند.

تیم تراکتورسازی تبریز در فصل جاری لیگ برتر با هدایت فنی مجید جلالی و البته با وجود مشکلات زیاد توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کند و هم اکنون نیز در بین تیم های بالانشین و مدعی لیگ حضور دارد.

این تیم محبوب تبریزی همچنین با سرمربیگری مجید جلالی در مسابقات جام حذفی امسال موفق شده به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کند. تراکتورسازان طی پنج دوره گذشته جام حذفی هرگز موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی نشده اند.

تیم تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14:30 روز شنبه 14 دی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار تیم فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.

کد خبر 2206530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha