۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

منصور ابراهیم زاده:

بازی با استقلال در تختی حق ماست/ از آقازمانی استفاده نخواهم کرد

بازی با استقلال در تختی حق ماست/ از آقازمانی استفاده نخواهم کرد

سرمربی تیم راه آهن سورینت با بیان اینکه میزبانی مقابل استقلال حق ما است و ما اجازه داریم از حق میزبانی خود استفاده کنیم گفت: از سامان آقازمانی مقابل استقلال استفاده نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: در خصوص بازی باید بگویم شرایط ما و استقلال به گونه ای است که هر دو نیاز به برد داریم. استقلال برای صدرنشینی و ما برای فرار از ته جدول به 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم.

سرمربی تیم راه آهن سورینت تاکید کرد: استقلال تیم باتجربه و باهوشی است و از ضربات شروع مجددش به بهترین نحو استفاده می کند.

وی تاکید کرد: ما برای این دیدار فرزاد آشوبی را به دلیل 3 اخطاره بودن و مهدی زارعی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

منصور ابراهیم زاده در خصوص سامان آقازمانی و اینکه از این بازیکن برای دیدار مقابل استقلال استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: با توجه به اینکه این بازیکن تازه تمرینات خود را شروع کرده در دیدار فردا از این بازیکن استفاده نخواهیم کرد.

سرمربی تیم راه آهن سورینت در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا نبود آقازمانی در دیدار فردا برای شما مشکل ساز نخواهد شد گفت: این وظیفه ما است که بازیکنی را که تمرین نکرده در زمین قرار ندهیم.

وی در خصوص گلایه امیر قلعه نویی از زمین تختی نیز گفت: در اینکه وضعیت زمین تختی بسیار مطلوب نیست هیچ شکی وجود ندارد اما با توجه به اینکه نمی توانیم دو بازی را پشت سر هم در ورزشگاه آزادی انجام دهیم باید این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار می شد.

منصور ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: امتیاز میزبانی حق تیم ما است و ما می خواهیم از امتیاز میزبانی مان استفاده کرده و در ورزشگاه تختی مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی که آقای برخورداری با مدیران راه آهن سورینت پیدا کرد باعث شد تا راه آهن در تختی بازی را برگزار کند، گفت: این مساله به من ارتباطی ندارد و این یک بحث مدیریتی است.

کد خبر 2206807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha