۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

آیت‌الله شاهچراغی:

رافت اسلامی دلیلی بر بخشش گناه فتنه‌گران نیست/ مسئولان برای مبارزه با بدحجابی راهکار ارائه دهند

رافت اسلامی دلیلی بر بخشش گناه فتنه‌گران نیست/ مسئولان برای مبارزه با بدحجابی راهکار ارائه دهند

سمنان – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه سران فتنه باید از مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عذرخواهی کنند گفت: اگر مسببان فتنه به دلیل رافت اسلامی در آرامش و راحتی زندگی می کنند دلیل بر این نیست که گناهشان بخشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان با بیان اینکه اگر مسببان فتنه به دلیل رافت اسلامی در آرامش و راحتی زندگی می‌کنند دلیل بر این نیست که گناهشان بخشیده شده است تصریح کرد: بعضی در صدد برچیده شدن گرامیداشت 9 دی سالروز مبارزه ملت ایران با فتنه 88 هستند که بدانند این امر اشتباهی بزرگ خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی اظهار داشت: انتظار می‌رود تجمع های مرتبط با این روز هر سال با جمعیت بیشتر و باشکوه تر برگزار شده و نباید فراموش و کمرنگ شود.

خطیب جمعه سمنان بر ضرورت تکریم ملت ایران بخاطر خلق حماسه 9 دی و ولایتمداری و بصیرت ایشان تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری با یادآوری فتنه 88 در دوره های مختلف بر اهمیت این روز تاکید دارند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه حماسه 9 دی نباید کمرنگ شود، گفت: فتنه گران هنوز هم از نظام طلبکار هستند که باید جلوی این خطر بزرگ گرفته شود.

وی همچنین 17 دی روز کشف حجاب توسط رضاشاه خائن را یادآور شد و افزود: رضاشاه جنایتهای فراوانی در حق ملت بزرگ ایران انجام داد که موضوع کشف حجاب و روز بدحجابی از جمله آنها بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اینکه مردم ایران برای حفظ عفت و حجاب خون داده اند، تاکید کرد: مشاهده بدحجابی در سطح کشور به هیچ عنوان مورد قبول نیست و مسئولان ضمن شناسایی عوامل بروز این پدیده شوم برای مبارزه با آن راهکار عملی ارائه دهند.

آیت الله شاهچراغی همچنین به اتفاقات منطقه خصوصا کشتار شیعیان به دست تکفیری ها و وهابیون در کشورهای لبنان و عراق اشاره کرد و افزود: پولهای بادآورده سعودی ها به بروز این جنایت‌ها کمک می‌کند و صدایی هم از گلوی مدافعان حقوق بشر در نمی آید.

وی در خاتمه ابراز داشت: امیدواریم روزی خداوند متعال ریشه سعودی ها را بخشکاند.

کد خبر 2206814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha