۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

اسکوچیچ در نشست خبری:

هدف ملوان ماندگاری در لیگ برتر است/ رافخایی باید بهتر بازی کند

هدف ملوان ماندگاری در لیگ برتر است/ رافخایی باید بهتر بازی کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: هدف نخست ما این است که در لیگ برتر بمانیم و بعد از آن تلاش می‌کنیم که شرایط خود را بهبود بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار داشت: تیم ما در هفته گذشته مشکلات بسیاری داشت و امیرحسین فشنگچی و سهیل رحمانی، دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که این مسئله بر کار ما بسیار تاثیر گذاشت.

وی افزود: ما در نیمه نخست بازی با سیستم جدید قدم به میدان گذاشتیم اما در نیمه دوم شرایط تیم به کلی تغییر پیدا کرده و با سیستم سابق به میدان آمدیم که این باعث شد بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به نتیجه به دست آمده در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود، هرچند که قبول دارم تیم ذوب‌آهن تلاش بیشتری نسبت به ملوان کرد اما ما نیز مستحق باخت نبودیم و مساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به اعتراضات جلال رافخایی به تعویضش در این بازی بیان داشت: من با جلال ارتباط بسیار صمیمی دارم و ارتباط من و او خیلی صمیمی‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید و حتی در رختکن با او صحبت کرده و با هم دست و روبوسی کردیم.

اسکوچیچ گفت: با این حال بارها گفته‌ام که سرمربی تیم من هستم و این من هستم که مشخص می‌کنم چه بازیکنی در ترکیب تیم بازی می‌کند بنابراین امروز نیز از جلال خواستم که در زمین دوندگی بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما در ادامه مسابقات لیگ برتر تلاش می‌کنیم که در درجه اول تیم را در لیگ نگه داریم و در درجه بعد، کاری کنیم که ملوان به جایگاه بالاتر که حق آن است، برسد.

کد خبر 2206879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha