۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

یحیی گل محمدی:

حق نفت حداقل یک گل بود/ بازی با این جوانان مقابل پرسپولیس دشوار است

حق نفت حداقل یک گل بود/ بازی با این جوانان مقابل پرسپولیس دشوار است

سرمربی تیم فوتبال نفت از عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد و گفت تیم تحت رهبری وی می‎بایست حداقل یک گل به تیم میهمان می‌زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: باید بگویم در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم و حقمان حداقل یک گل بود به خصوص در نیمه اول. ما از پرسپولیس شناخت خوبی داشتیم و به خوبی راه های نفوذ این تیم را بستیم. پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار زیادی دارد و بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی سخت است.

سرمربی تیم نفت در ادامه افزود: من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و اعتقاد دارم خوب و روان بازی کردند اما متاسفانه این بازی گلی دربرنداشت. البته نیمه دوم هم پرسپولیس برای دقایقی فشار آورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت رضا و هادی نوروزی بر عملکرد این تیم تاثیر داشت، گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ بسیاری دارد و همین امر سبب شد بازیکنان ما در ضربات آخر موفق عمل نکنند. البته نبود این دو بازیکن هم بی تاثیر نبود.

گل محمدی در پایان اظهار داشت: دستور ما این بود که بازی خوبی را اجرا کنیم و بازی کردن با بازیکنان جوان مقابل تیمی چون پرسپولیس سخت است. با این حال آنها به خوبی توپ را حرکت دادند و من از عملکردشان راضی هستم.

 

کد خبر 2206896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha