۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

بنگر مطرح کرد:

انتظار بیشتری از نفت داشتم/ نمی‌شود یک تیم فقط دفاع کند!

انتظار بیشتری از نفت داشتم/ نمی‌شود یک تیم فقط دفاع کند!

مدافع پرسپولیس با اعلام اینکه در فوتبال نمی‌شود تیمی یکطرفه حمله کرده و تیم دیگر فقط دفاع کند، گفت: باید بازی را می‌بردیم اما همین که به نفت نباختیم خوب بود چون انتظار بیشتری از تیم نفت داشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل نفت تهران در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما باید بازی را می بردیم اما همین که بازی را به نفت نباختیم خوب بود چون انتظار بیشتری از تیم نفت داشتم و در فوتبال نمی شود یک تیم یکطرفه حمله کرده و تیم دیگر فقط دفاع کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: این حرف درست است که دایی گفته ما 5 ماه است که پول نگرفته ایم البته نباید فراموش کنیم که ما بر اساس درصد قرارداد خود پول می گیریم نه بر اساس ماه. امیدوارم مشکلات مالی تاثیر منفی در آینده تیم نداشته باشد.

وی در خصوص برگزاری جشن پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، گفت:  برگزاری این جشن مربوط به پیشکسوتان است و من به عنوان یک بازیکن نمی توانم در خصوص آن اظهار نظر کنم. باید در خصوص این مسائل از بزرگان باشگاه سوال کنید.

 

 

کد خبر 2206906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha