۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱

تورنمنت فوتبال جوانان روسیه؛

صدرنشینی جوانان ایران و روسیه در پایان روز نخست

صدرنشینی جوانان ایران و روسیه در پایان روز نخست

روز نخست از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه با صدرنشینی تیم‌های جوانان ایران و روسیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، روز جمعه با برگزاری 4 دیدار از گروه‌های A و B آغاز شد که با برتری تیم‌های جوانان ایران، اسلواکی، روسیه و تساوی در یک بازی همراه شد.

این مسابقات با دیدار ایران و بلاروس از گروه A بصورت رسمی شروع شد که طی آن شاگردان علی دوستی‌مهر با نتیجه 3 بر صفر از سد بلاروس گذشتند. سعید آقایی (9)، ماهان بغدادی (56) و یحیی نجاریان (67) گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

پیام نیازمند، میثم جودکی، ایمان سلیمی، سیدمجید حسینی، میلاد سرلک، محمد بازاج (75- صادق محرمی)، سیاوش حق‌نظری (78- محمدرضا سلیمانی)، یحیی نجاریان (75- یوسف سیدی)، سیدمصطفی هاشمی (80- آرمین سهرابیان)، سعید آقایی (87- مجتبی مقتدایی) و مبین عزتی (58- ماهان بغدادی) نفرات تیم ایران در این بازی را تشکیل دادند.

صحنه‌ای از دیدار جوانان ایران - بلاروس

در دیگر بازی این گروه هم اسلواکی با نتیجه 3 بر 2 از سد فنلاند گذشت. در پایان دیدارهای روز نخست از گروه A، تیم جوانان ایران با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم اسلواکی در صدرجدول قرار گرفت و تیم‌های اسلواکی با 3 امتیاز، فنلاند و بلاروس بدون امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در گروه B هم ابتدا دو تیم اسلوونی و استونی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپس روسیه، میزبان مسابقات، با نتیجه 4 بر یک از سد مولداوی گذشت تا صدرنشین این گروه لقب بگیرد.

روز دوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه C:
* ژاپن - جمهوری چک
* یونان - آذربایجان

گروه D:
* اوکراین - ترکیه
* سنت پترزبورگ - لتونی

کد خبر 2207079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha