آخرین تحولات امنیتی سوریه/

تلفات سنگین تروریستها در حومه حلب/ سرکردگان لواء الاسلام به هلاکت رسیدند

تلفات سنگین تروریستها در حومه حلب/ سرکردگان لواء الاسلام به هلاکت رسیدند

منابع سوری از هلاکت شماری از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به لواء الاسلام و انهدام مخفیگاههای تروریستهای تکفیری در حومه حلب خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش سوریه امروز (شنبه) به مخفیگاههای گروههای تروریستی در مناطق العامریه و السید علی یورش برد و این مخفیگاهها را منهدم کرد.

یک منبع امنیتی در این باره به سانا گفت: ارتش سوریه در عملیات خود در مناطق کویرس، عربید، رسم العبود، کصیکیص و اطراف زندان مرکزی حلب با تروریستها درگیر شد و علاوه بر منهدم کردن تجهیزات آنها شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

دیگر تحولات امنیتی سوریه به شرح زیر است:

- ارتش سوریه با حمله به چندین خودرو حامل تسلیحات تروریستها در مناطق معاره الارتیق، المنصوره، مایر و حیلان (حومه حلب) شمار زیادی از تروریستها را از پای درآرود و تسلیحات آنها را نیز منهدم کرد.

- 30 عضو گروههای مسلح در منطقه برزه دمشق روز گذشته خودشان را تسلیم ارتش سوریه کردند.

- چندین سرکرده گروه تروریستی موسوم به لواء الاسلام در درگیری با ارتش سوریه در مناطق جوبر، الزبدانی، کفیر الزیت، عدرا البلد، الملیحه ، داریا و حجر  الاسود کشته شدند.

- ارتش سوریه با ناکام گذاشتن تلاش تروریستها برای حمله به مناطق کفریه، خربه سولاس و ربیعه در حومه لاذقیه شمار زیادی از آنها، از جمله سرکرده تروریستها را به هلاکت رساند. بیشتر تروریستهای کشته شده در این عملیات، تابعیت غیر سوری داشتند.

- تلاش تروریستها برای حمله به مراکز امنیتی در شهر درعا با کشته شدن شماری از آنها در عملیات متقابل ارتش، ناکام ماند.

 

کد خبر 2207375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha