۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۱

قلعه نویی:

تخلف برهانی ثابت شود جایی در استقلال ندارد/ سه امتیاز حساس گرفتیم

تخلف برهانی ثابت شود جایی در استقلال ندارد/ سه امتیاز حساس گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه ندیده است مهاجم تعویضی تیمش حرکتی روی نیمکت انجام داده باشد گفت: در صورتیکه ثابت شود برهانی تخلفی مرتکب شده است تا زمانی که در استقلال باشم این بازیکن جایی در تیم ما نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از برتری یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر راه آهن در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از این دیدار پرداخت و گفت: در روزی که فوتبال مردانه ای را به مایش گذاشتیم سه امتیاز حساس را از راه اهن گرفتیم و به صدر جدول رفتیم. راه آهن هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و همانطور که قبلا گفتم جایگاهش در جدول اینجا نیست.

وی با تشکر از مسئولان ورزشگاه تختی گفت: شرایط زمین نسبت به بازی قبل بهتر شده بود. با این حال باید از آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری تقاضا کنم که بودجه مشخصی را برای این تکمیل و تجهیز این ورزشگاه در نظر بگیرد تا شرایط برای بازی های آینده بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به کمبود بازیکن این تیم برای دیدار برابر راه آهن گفت: ما روی نیمکت تنها سه بازیکن داشتیم و زمانی که تیموریان مصدوم شد قصد داشتیم حسینی که گلر ذخیره ما بود را به زمین بفرستیم اما داور این اجازه را به ما نداد.

امیر قلعه نویی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد رفتاری که آرش برهانی روی نیمکت و پس از تعویض داشته و با لگد به کلمن ضربه زده است گفت: من خودم این صحنه را ندیدم و الان نمی توانم اظهار نظری کنم. باید فیلم را ببینم تا بعد اعلام نظر کنم اما قطعا اگر این حرکت را کرده باشد تا زمانی که من در استقلال هستم دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان از هواداران این تیم که به ورزشگاه تختی آمده بودند تشکر و ابراز امیدواری کرد در دیدارهای آینده بر تعداد این تماشاگران افزوده شود و آنها با حمایتی که از بازیکنان می کنند زمینه ساز کسب نتایج بهتر استقلال شوند.

کد خبر 2207658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha