۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

جشن 50 سالگی عالی بود اما خوب مدیریت نشد/ سِن مثل پیست دوومیدانی بود!

جشن 50 سالگی عالی بود اما خوب مدیریت نشد/ سِن مثل پیست دوومیدانی بود!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه‌ریزی جشن 50 سالگی پرسپولیس، صحنه برگزاری جشن را به پیست دوومیدانی تشبیه کرد و گفت: نفس عمل برای برگزاری این جشن عالی بود ولی خوب مدیریت نشد و مشخص بود برنامه‌ریزان اطلاعات کافی از پیشینه پرسپولیس ندارند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مراسم 50 سالگی پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نفس عمل و برگزاری جشن عالی بود ولی این مراسم بی‌ایراد هم نبود. به نظرم این جشن برنامه‌ریزی نداشت و در تداخل زیادی در مسائل مختلف دیده می‌شد. ضمن اینکه مشخص بود برنامه‌ریزان اطلاعات کافی از سابقه پرسپولیس ندارند.

وی با بیان اینکه صحنه بسیار شلوغ شده بود، اضافه کرد: باید دقت و وقت بیشتری برای مراسم گذاشته می‌شد. انگار 500 نفر روی صحنه بودند. نفس عمل برای برگزاری این جشن عالی بود ولی خوب مدیریت نشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره خودداری‌اش از حضور روی صحنه و اینکه آیا از چیزی دلخور بوده است؟، خاطرنشان کرد: من از چیزی دلخور نبودم. دیدم صحنه شلوغ است و به همین خاطر ترجیح دادم سر جایم بنشینم. اجباری نیست که همه روی سِن باشند.

وی سن اجرای این مراسم را به کنار زمین فوتبال تشبیه کرد و افزود: آدم‌های بی‌ربط هم روی صحنه بودند. سِن مثل دور زمین فوتبال و پیست دو و میدانی شده بود که همه موقع مسابقات روی آن هستند. ریشه این مسائل به مشکلات فرهنگی هم بر می‌گردد که همه درگیر آن هستیم.

پنجعلی در پایان گفت: همانطور که گفتم این جشن برای اولین بار برگزار می‌شد و فکر می‌کنم برای استارت کار، این جشن خوب بود.

کد خبر 2207942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha