۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

تجدد:

زکات جمال زن حفظ پوشش و رعایت حجاب است

زکات جمال زن حفظ پوشش و رعایت حجاب است

رشت – خبرگزاری مهر: امام جمعه سنگر با بیان اینکه زکات جمال زن حفظ پوشش و رعایت حجاب است، گفت: حجاب وسیله مهمی برای کاهش مفاسد اخلاقی در جامعه به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کمال تجدد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه عفاف و حجاب افزود: جامعه ای که فساد و تباهی رو به گسترش باشد محکوم به نابودی و انحطاط است و زندگی افراد در آن از سعادت و خوشبختی به شقاوت و پستی کشیده خواهد شد.

 وی اظهارداشت:  حجاب زن در جامعه عامل مهمی در کاهش مفاسد اجتماعی و به همان نسبت رشد فضایل اخلاقی خواهد بود.

امام جمعه سنگر گفت: زن مسلمان، تجسم حرمت و عفت در جامعه است و حفظ پوشش نوعی احترام گذاردن به زن و حفظ وی از نگاه های شهوانی است.

وی ادامه داد: حجاب و پوشش عامل موثری در حرمت بخشی و تکریم زنان است و این حرمت بخشی موجب سلامت جامعه و نسل آینده خواهد شد.

تجدد اذعان داشت:  از ابزارهای مهم تهاجمات فرهنگی غرب به ابتذال کشیدن دختران و زنان است تا از این رهگذر مفاسد اخلاقی در جامعه افزایش یابد و بنیه های اعتقادی و فرهنگی و نیز پایبندی به ارزش های اخلاقی ضعیف تر شود.

وی یادآورشد: رعایت حجاب اسلامی یکی از بزرگترین سدها و موانع در مسیر اهداف شوم دشمنان اسلام بویژه غرب است و بدین جهت پوشش اسلامی همواره هدف تیرهای زهرآگین آنان بوده است.

کد خبر 2207959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha