۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

گزارش تمرین آبی پوشان؛

صحبت های فتح الله زاده با بازیکنان و غایبان پرشمار در تمرین استقلال

صحبت های فتح الله زاده با بازیکنان و غایبان پرشمار در تمرین استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال که پس از مدتها در تمرین حاضر شد با 3 نفر از بازیکنان باتجربه این تیم گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 11:30 امروز یکشنبه و با حضور بیش از 5 تماشاگر در هوای بسیار سرد در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد. در تمرین امروز علی فتح الله زاده پس از مدتها در تمرین استقلال حضور پیدا کرد و با جوادنکونام، مهدی رحمتی و هاشم بیگ زاده به گفتگو نشست.

3 بازیکن استقلال بیشتر محور صحبت‌شان با فتح الله زاده در خصوص پاداش های این تیم به خاطر بردهای پی در پی شان بود که فتح الله زاده به شوخی به آنها گفت که من پول ندارم و این شما هستید که باید به من کمک کنید، فتح الله زاده پس از گفتگو با بازیکنان در گوشه ای با امیر قلعه نویی به گفتگو نشستند که محور صحبت های آنها شرایط تیمی استقلال و وضعیت کمپ اختصاصی این تیم بود.

* آرش برهانی به دلیل مسائل پیش آمده، امروز در تمرین حضور پیدا نکرد اگر چه امیر قلعه نویی در مصاحبه ای عنوان کرده که وی ممنوع التمرین نیست و من باید فیلم آن صحنه را ببینم و بعد در خصوص برهانی تصمیم بگیرم.

* مهدی رحمتی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و پس از حدود 10 دقیقه تمرین را ترک کرد.

* در تمرین امروز آندرانیک تیموریان، مهدی نظری، امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، مجید غلام نژاد، مهرداد اولادی، سید حسین حسینی و بوبکر کبه حضور نداشتند.

* امیر قلعه نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و از دور نظاره گر تمرین اندک بازیکنان استقلال بود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن های خود را گرم کرده و سپس بازیکنانی که روز گذشته به طور کامل در مقابل راه آهن سورینت به میدان رفته بودند پس از 20 دقیقه تمرین کمپ را ترک کرده و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دادند.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ساعت 12:30 به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت 11:30 تمرینات خود را در مجموعه آکادمی المپیک برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2208076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha