۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸

الهام حمیدی از «سرزمین کهن» می‌گوید/ ایفای نقش مادر در سریالی تاریخی

الهام حمیدی از «سرزمین کهن» می‌گوید/ ایفای نقش مادر در سریالی تاریخی

الهام حمیدی بازیگر «سرزمین کهن» ضمن ابراز امیدواری برای پخش هرچه زودتر این سریال درباره نقش خود توضیح مختصری داد.

الهام حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش خود در سریال «سرزمین کهن» که قرار است از3 بهمن‌ماه از شبکه سوم سیما پخش شود، گفت: من در «سرزمین کهن» نقش مادرخوانده رهی را بازی کردم که نوجوان محوری و نقش اول داستان است. بیشتر از این ترجیح می دهم توضیح ندهم چون نقش خاصی است و تنها امیدوارم سریال زودتر پخش شود و مردم آن را ببینند.

وی ادامه داد: این سریال در سه فاز ساخته شده که من در فاز اول تنها در 6 قسمت از آن بازی داشتم. هر فاز برای خود داستان مستقل و مجزایی دارد. می توان گفت این سریال به کارگردانی کمال تبریزی جزو کارهای ارزشی است و زحمت زیادی برای آن کشیده شده است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» درباره شایعاتی که حجاب بازیگران را دلیل عدم پخش سریال تا این مرحله دانسته بودند، گفت: این کار چون به دوران بسیار قدیم بازمی گشت برای باورپذیر شدن و طبیعی جلوه کردن آن نیاز بود در بعضی از قسمت های آن از پوستیژ و موهای مصنوعی استفاده شود که این هم با اجازه خود مسئولان بود و من فکر نمی کنم این دلیل مناسبی بوده باشد و تنها به نظرم مسایل فنی مطرح است.

وی در پایان درباره کم کاری خود در این مدت در تلویزیون و سینما بیان کرد: فیلمنامه های خوبی که بتوانند مرا جذب کنند، وجود ندارند. آثار خوب تولید نمی شوند و درباره تلویزیون هم که می توان گفت تقریبا تعطیل است. من حدود یک سالی است که در تلویزیون و سینما کاری نداشته ام فقط سال گذشته در سینما در فیلم «گهواره ای برای مادر» را بازی کردم.

«سرزمین کهن» پیش از این قرار بود از پنجم دی ماه آغاز شود اما پخش نشد و حالا قرار است 3 بهمن پخش این سریال تاریخی آغاز شود. این سریال در دو مرحله تولید می‌شود که مرحله اول آن یک مجموعه 22 قسمتی است.

این مجموعه تلویزیونی به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد و در خلاصه داستان سریال آمده است: پسر بچه‌ای بنام رهی که بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می گردد. سال ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می شود، اما بر اثر به وقوع  پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می سپارند. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و ...

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن  پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع ، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدر نیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... گروه بازیگران این سریال الف ویژه را تشکیل می‌دهند.

 

 

کد خبر 2208705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha