۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

جانشین مجید جلالی از پرتغال می آید/ تونی اولیویرا در راه تبریز

جانشین مجید جلالی از پرتغال می آید/ تونی اولیویرا در راه تبریز

تبریز – خبرگزاری مهر: به دنبال پذیرش استعفای مجید جلالی از سوی هئیت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز، نام تونی اولیویرا دوباره به عنوان سرمربی این تیم مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام این خبر به مهر گفت: مذاکرات ابتدایی را با تونی اولیویرا برای به دست گیری سکان هدایت تیم تراکتورسازی انجام داده ایم و قرار است در صورت توافق نهایی طرفین، این مربی پرتغالی طی روزهای آینده به تبریز بیاید.

وی ادامه داد: هنوز قراردادی با تونی امضا نشده اما این مربی جدی ترین گزینه باشگاه برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم تراکتورسازی است.

زینی زاده اظهار داشت: همانطور که گفته بودم، هیچ پستی در باشگاه تراکتورسازی بیش از سه روز خالی نمی ماند و از این رو پس از قبول استعفای آقای جلالی از سوی هیئت مدیره، با گزینه های جانشینی ایشان مذاکره را آغاز کردیم.

وی در خصوص برگزاری تمرینات تیم تراکتورسازی در غیاب سرمربی، گفت: تمرینات تیم طبق روال قبلی در حال برگزاری است و تا مشخص شدن سرمربی تیم، دیگر اعضای کادر فنی در حال تمرین دادن به بازیکنان هستند.

گفتنی است علاوه بر تونی اولیویرا، دیروز نام حمید استیلی نیز در بین گزینه های جانشینی مجید جلالی، سرمربی مستعفی تیم تراکتورسازی قرار داشت.

گفته می شود یکی از شروط نشستن دوباره تونی اولیویرا روی نیمکت مربیگری تیم تراکتورسازی، پرداخت بدهی پانصد میلیون تومانی باشگاه به این مربی پرتغالی است.

تونی فصل گذشته سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بود که در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، محمد حسین جعفری مدیرعامل وقت باشگاه این مربی را از کار برکنار و حسن آذرنیا را سرمربی موقت تیم کرد.

کد خبر 2208746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha