۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

میر عماد خبر داد:

جمع آوري 5 تن بذر گياهان شور پسند در سمنان/ گردهمایی روسای امور مالی منابع طبیعی منطقه 3 کشور

جمع آوري 5 تن بذر گياهان شور پسند در سمنان/ گردهمایی روسای امور مالی منابع طبیعی منطقه 3 کشور

سمنان - خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از جمع آوري بذر گياهان خشكي و شور پسند در جنوب شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا پنج هزار کیلو گرم بذر گياهان تاغ و آتريپلكس برداشت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان سمنان با اشاره به اینکه پنج هزار كيلوگرم بذر گياهان تاغ و آتريپلكس از تاغزارهاي منطقه جنوب سمنان جمع آوري شده است، اظهار داشت: براي جمع آوري اين مقدار بذر تعداد 5 نفر نيروي كارگري براي مدت يك ماه مشغول بكار بوده اند.

وي اضافه کرد: از اين بذرها بعد از بوجاري كردن جهت اجراي پروژه هاي بذر پاشي و بذر كاري در طرح كنترل هرز آب استفاده خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان هدف اصلي اجرای این طرح را احيا و اصلاح اراضي بياباني و جلوگيري از پيش روي بيابان و تثبيت شن هاي روان و كنترل فرسايش خاك ذکر کرد.

گردهمایی روسای امور مالی منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه 3 کشور در سمنان

میرعماد همچنین از برگزاری گردهمایی روسای امور مالی منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه سه کشور در سمنان خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور استانهای اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم، هرمزگان، یزد، جیرفت و کهنوج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علی اکبر مودبی مدیرکل امور مالی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در این گردهمایی حضور خواهد داشت تصریح کرد: این گردهمایی روز چهارشنبه 18 دی ماه جاری در سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار می شود.  

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بر ضرورت برگزاری این گونه برنامه ها تاکید کرد و گفت:خروجی مطلوب اینگونه نشست ها منجر به هم افزایی دانش سازمانی و تبادل نظر پیرامون قانون بودجه سال 92 و اصلاحیه آن، ضوابط اجرایی مربوطه، تبادل نظر پیرامون موادی از قانون برنامه پنجم و افزایش بهره وری و وصول در آمدهای سازمان خواهد شد.

کد خبر 2209088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha