۱۶ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۰۸

خلیل سپهر سبحانی خبر داد:

موافقت باشگاه سایپا با حضور رضایی در تیم فوتبال زیر 22 سال

موافقت باشگاه سایپا با حضور رضایی در تیم فوتبال زیر 22 سال

مدیرعامل باشگاه سایپا با اعلام خبر موافقت با حضور كاوه رضایی در تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: برای سربلندی نام ایران،‌ نه تنها بازیكن بلكه حاضر به بذل تمام موجودیت خود هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه سایپا، خلیل سپهر سبحانی مدیرعامل این باشگاه در خصوص همراهی كاوه رضایی با تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در رقابتهای آسیایی عمان گفت: برای اعتلای نام و سرفرازی ایران عزیز نه تنها بازیكن موثر خود بلكه حاضر به بذل تمام موجودیت باشگاه سایپا هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: هرچند غیبت كاوه رضایی به عنوان یك مهره تاثیرگذار بی‌تردید در دیدارهای حساسی كه تیم فوتبال سایپا البرز پیش رو دارد، تبعاتی به دنبال دارد و در نحوه نتیجه گیری تیمی موثر خواهد بود اما این باشگاه عظمت و اقتدار ملی و پیشبرد آرمان‌ها،‌ اهداف و حفظ منافع ورزش كشور را بر منفعت تیمی خود مقدم می‌شمارد.

مدیرعام باشگاه سایپا البرز اضافه کرد: امیدواریم سرمربی و كادرفنی تیم، با بهره‌‌گیری از سایر جوانان حاضر در تیم سایپا جای خالی این بازیكن را به بهترین شكل ممكن پر كرده و نبود وی را جبران كنند.

وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون فوتبال،‌ به عنوان متولی فوتبال كشور ضمن درك شرایط رقابتی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال كشور و اهمیت این مساله برای باشگاه‌ها، همیاری‌های باشگاهی با تیم‌های ملی را مدنظر قرار داده و از تیم‌های سازنده‌ای چون سایپا حمایت بیشتری كند.

سبحانی ضمن تبریك هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران و سعید الهویی دستیارش گفت: بی‌شك پذیرفتن سرمربیگری این تیم در اندك فرصت باقی مانده تا آغاز دیدارهای آسیایی عمان،‌ مسئولیت خطیری است و برای وی و شاگردانش آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

 

کد خبر 2209241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha