۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

امانی به مهر خبر داد:

وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر می کند/ تشریح برنامه های وزیر

وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر می کند/ تشریح برنامه های وزیر

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه خبر داد و گفت: این سفر یک روزه بوده و پنجشنبه انجام خواهد گرفت.

عباس امانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وزیر محترم ورزش و جوانان فردا (پنجشنبه) سفر یک روزه ای به کرمانشاه خواهد داشت و در این سفر با مسئولین استانی و روسای هیات ها دیدار و از پروژه های مختلف ورزشی نیز دیدن می کند.

وی افزود: قرار است مراسم استقبال از آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعت 8 صبح انجام بگیرد و پس از آن ایشان با استاندار کرمانشاه نیز دیدار خواهد داشت.

امانی یادآور شد: بازدید از پروژه استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه را یکی دیگر از برنامه های کاری وزری و ورزش و جوانان به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در این بازدید آخرین روند اجرایی پروژه قدیمی شهر کرمانشاه را به اطلاع وی خواهیم رساند و امیدواریم حضور ایشان گشایشی در بهبود روند اجرایی پروژه ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اشاره به اینکه محمود گودرزی از استخر قهرمانی و سالن شش هزار نفره ولایت که در دهکده المپیک کرمانشاه مستقر هستند نیز دیدن می کند، بازدید از سالن های بوکس و تکواندو را نیز از دیگر برنامه های فردا صبح وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد.

امانی همچنین به برنامه های فردا بعدازظهر وزیر ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و گفت: نشست با هیات های ورزشی استان و روسای ورزش و جوانان شهرستان ها و نشست با مشترک با سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: حضور در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی جوانان قهرمانی کشور در سالن حضرت امام (ره)، برنامه دیگر وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه اش به کرمانشاه خواهد بود.

امانی یادآور شد: همچنین مقرر شده در این سفر امیر رضا خادم معاون حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و گرشاسبی مدیر کل هماهنگی امور استانهای این وزارتخانه نیز وزیر ورزش و جوانان را در سفر به کرمانشاه همراهی کنند.

کد خبر 2210333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha