۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

جام حذفی اسپانیا؛

برد پرگل بارسلونا مقابل ختافه/ مسی با دو گل برگشت

برد پرگل بارسلونا مقابل ختافه/ مسی با دو گل برگشت

تیم فوتبال بارسلونا در حالی پیروزی پرگل خود را مقابل ختافه در جام حذفی اسپانیا جشن گرفت که لیونل مسی در بازگشت دوباره به میادین دو گل به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌‌های اسپانیا چهارشنبه شب و بامداد روز پنجشنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان ختافه بود. بارسا در حالی که مسی را پس از هفته‌ها روی نیمکت داشت و نیمار هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت چهار گل به حریف زد تا خیال خود را بابت صعود به مرحله بعد راحت کند.

بارسا در نیمه نخست تنها یک گل به ثمر رساند. فابرگاس در دقیقه 8 با ضربه سر روی سانتر پدرو دروازه ختافه را گشود. با شروع نیمه دوم بارسا تهاجمی‌تر ظاهر شد و در دقیقه 63 روی ضربه پنالتی فابرگاس 2 بر صفر از حریف خود پیش افتاد. این پنالتی را پدرو از دروازه بان حریف گرفته بود.

دو دقیقه بعد مسی جانشین اینیستا شد. ستاره آرژانتینی که در ابتدا کمی با ترس بازی می‌کرد در لحظات پایانی دو گل به ثمر رساند تا بازگشت پر فروغی داشته باشد. لئو مسی ابتدا در دقیقه 90 روی پاس مونتویا گلزنی کرد و در دقیقه 92 با فرار از عمق و یک ضربه زیبا کار را تمام کرد.

در سایر دیدارهای چهارشنبه شب نتایج زیر به دست آمد:

* ای دی آکرسون یک - اسپانیول صفر
* رئال بتیس یک - اتلیتکو بیلبائو صفر
* ریسینگ سانتاندر یک - آلمریا یک

کد خبر 2210869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha