۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸

دومین برد متوالی گنبدی ها در دور برگشت لیگ برتر والیبال/ جواهری جان تازه گرفت

دومین برد متوالی گنبدی ها در دور برگشت لیگ برتر والیبال/ جواهری جان تازه گرفت

گنبدکاووس ـ خبرگزاری مهر: تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران جام ولایت با شکست میزبان پایتخت نشین خود دو پله صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار هفته دوم دور برگشت و هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور بین تیم های بازرگانی جواهری گنبدکاووس و نوین کشاورز تهران در خانه پایتخت نشین ها با برد شیرین گنبدی ها به پایان رسید تا نوید دهنده روزهای خوش جواهری در دور رفت لیگ باشد.

بای محمد دوجی که بعداز دو هفته کناره گیری از سرمربیگری جواهری در اولین دیدار دور برگشت هدایت نیمکت تیم گنبد را بر عهده گرفت دراین بازی موفق به شکست سه بر یک میزبان شد تا جمع امتیازات خود را به عدد 18 برساند و دو پله صعود در جدول داشته باشد.

جواهری با ترکیب عبدالحمید چوگان؛ تابش نژاد، مهران زارع، محمدرضا بخشعلی، مسعود عزیزی و عبداله ناظری این بازی را آغاز کرد و علی رغم آنکه در ست سوم 25 بر 19 مغلوب نوین کشاورز شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 12 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد.

حدود 150 نفر در خانه والیبال تهران دیدار دو تیم نوین کشاورز و جواهری گنبد را نظاره گر بودند.

غفار درخشنده، مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان به ترتیب عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.
 

کد خبر 2210939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha