۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

تورنمنت فوتبال جوانان روسیه؛ 

برتری بلاروس، آذربایجان، استونی و چک/ امروز ایران به مصاف اسلوونی می‌رود

برتری بلاروس، آذربایجان، استونی و چک/ امروز ایران به مصاف اسلوونی می‌رود

مرحله دوم تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه با پیروزی تیم‌های بلاروس، آذربایجان، استونی و جمهوری چک همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، روز پنجشنبه برگزار شد که تیم‌ بلاروس در جریان بازی و تیم‌های آذربایجان، استونی و جمهوری چک در ضربات پنالتی برابر رقیبان خود پیروز شدند.

این مسابقات ابتدا برای کسب عنوان سیزدهم تا شانزدهم جام و با برگزاری دیدار بلاروس و مولداوی آغاز شد که تیم بلاروس با 3 گل از سد حریف خود عبور کرد. در دیگر بازی این جدول، آذربایجان و لتونی در جریان بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما در ضربات پنالتی آذربایجان به برتری 3 بر صفر دست یافت تا در نهایت با برتری 4 بر یک حریف خود را شکست دهد.

بر این اساس تیم‌های بلاروس و آذربایجان روز شنبه برای کسب عنوان سیزدهم این دوره از رقابتها به مصاف همدیگر می‌روند و تیم‌های لتونی و مولداوی هم برای بدست آوردن جایگاه پانزدهم رودرروی همدیگر قرار خواهند گرفت.

سپس مسابقات برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم پیگیری شد که در بازی نخست دو تیم فنلاند و استونی در جریان بازی به تساوی بدون گل دست یافتند اما در ضربات پنالتی تیم استونی با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را از پیش رو برداشت. در دیگر بازی این جدول، دو تیم جمهوری چک و اوکراین مسابقه را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند ولی در ضربات پنالتی تیم جمهوری چک موفق‌تر ظاهر شد و به برتری 4 بر 3 دست یافت تا تیم برنده این بازی لقب بگیرد.

در پایان این دو بازی فنلاند و اوکراین روز شنبه برای کسب عنوان یازدهم به مصاف همدیگر می‌روند و تیم‌های استونی و جمهوری چک برای رسیدن به عنوان نهم مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

این مسابقات امروز جمعه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
کسب عنوان پنجم تا هشتم:
* ایران - اسلوونی
سنت پترزبوگ - یونان

کسب عنوان اول تا چهارم:
* ژاپن - ترکیه
* روسیه - اسلواکی

کد خبر 2211303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha