۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

ماموستا مجتهدي:

وحدت از مولفه هاي اصلي اقتدار نظام اسلامي است

وحدت از مولفه هاي اصلي اقتدار نظام اسلامي است

سنندج – خبرگزاري مهر: امام جمعه سنندج وحدت و همدلي را يكي از مولفه هاي اصلي اقتدار نظام اسلامي در عرصه هاي مختلف عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا حسام الدين مجتهدي در خطبه هاي نماز جمعه سنندج اظهار داشت: وحدت و همدلي بين مسلمانان يكي از مولفه هاي اصلي رسيدن به اقتدار است و به همين دليل بايد اين مهم در كشورمان به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرد.

وي ادامه داد: دشمن شناسي و بصيرت ملت ايران در عرصه هاي مختلف ثابت شده است ولي با توجه به توطئه ها و دسيسه هاي دشمن انتظار مي رود كه مردم ما با آگاهي و بصيرت بيشتري با مسائل برخورد كرده و از ايجاد تفرقه و اختلاف به شدت پرهيز كنند.

نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه به دليل آگاهي و بصيرت مردم، كشور جمهوري اسلامي ايران يكي از امن ترين كشورهاي منطقه و جهان به شمار مي رود، يادآور شد: وجود اين امنيت پايدار بهترين فرصت براي توسعه است و بايد ضمن بهره برداري از ظرفيت ها زمينه براي رسيدن كشور به توسعه پايدار را فراهم كرد.

وي به موضوع سرمايه گذاري بيشتر در سراسر كشور به ويژه استان كردستان اشاره كرد و افزود: سرمايه گذاري با هدف ايجاد فرصت هاي جديد شغلي در استان كردستان براي كمك به دقشر جوان ضروري است و زماني كه جوانان شغل مناسب داشته باشند در نتيجه ازدواج كرده و بخش زيادي از معضلات كنوني كاهش پيدا مي كند.

ماموستا مجتهدي ازدواج، مسكن و اشتغال را سه دغدغه اصلي جوانان كشور عنوان كرد: مسئولان بايد با برنامه ريزي و همچنين تلاش بيشتر در راستاي توجه به دغدغه هاي جوانان وارد عرصه شوند و از تمامي ظرفيت هاي در اختيار خود نيز بهره برداري كنند.

وي در پايان بار ديگر برگزاري مراسم هاي ويژه ماه ربيع الاول كه با ميلاد حضرت محمد (ص) همراه شده است، تاكيد كرد و افزود: مردم بايد در برنامه ها و مراسم هاي جشن و مولودي خواني در ايام اين ماه مبارك حضور قابل توجهي داشته باشند.

کد خبر 2211489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha