۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸

افشین ناظمی در نشست خبری:

مقابل سپاهان تدافعی بازی نمی‌کنیم/ داماش فانوس به دست نیست

مقابل سپاهان تدافعی بازی نمی‌کنیم/ داماش فانوس به دست نیست

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مقابل سپاهان تدافعی بازی نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار هفته بیست و دوم داماش گیلان مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اصفهان با اشاره به قهرمانی‌های اخیر سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان در سال‌های گذشته قهرمانی‌های بسیاری کسب کرده و بازی با این تیم از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است بنابراین امیدوارم که در این مسابقه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فوتبال تماشاگرپسندی را از خود ارائه کنیم، بیان داشت: تیم ما نتایج خوبی کسب کرده و ما بر خلاف سپاهان نتایج مناسبی کسب نکرده‌ایم اما برای این بازی با تمرینات خوبی به میدان می‌رویم و امیدوارم که اهداف خود را در زمین پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به احتمال بارش برف در اصفهان افزود: تیم ما در زمین چمن مصنوعی بازی کرده و بازی کردن در زمین برفی یا غیر برفی فرقی ندارد اما در بازی قبلی با سپاهان نیز که در بارش برف انجام شد، مشکلی به وجود نیامد و ما توانستیم در این بازی به خوبی ظاهر شویم.

وی پیرامون محرومان و مصدومان تیمش در این بازی ادامه داد در بازی فردا سیف‌اللهی به دلیل محرومیت و فروغی‌نیا، قدمی و سروش‌نیا به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم به میدان نمی‌روند.

ناظمی با اشاره به مشکلات تیمش در فصل جاری گفت: ما در فصل جاری برای تک رقمی بودن تلاش کردیم اما متاسفانه نتوانسته‌ایم به اهداف خود برسیم و امیدوارم مشکلات تیم هرچه سریعتر برطرف شود و بتوانیم بر مشکلات خود فائق آئیم اما تیم داماش فانوس به دست نیست.

وی با بیان اینکه مشکلات ما به میزان قابل توجهی بوده، تصریح کرد: خبری از فروش ساختمان باشگاه ندارم اما آنقدر مشکل داریم که این مشکلات در آن گم است اما با این حال بازیکنان تصمیم گرفته‌اند که با حل مشکلات، به میدان بروند.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به شرایط فنی تیم برای این مسابقه اظهار داشت: با تمرینات خوبی که داشته‌ایم، به بازی فردا امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم که در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به استعدادهای فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران استعدادهای بساری دارد و ما می‌توانیم بازیکنانی نظیر جهانبخش را تربیت کنیم که به اروپا ترانسفر شوند.

کد خبر 2211555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha