۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۴

کلانتری در پاسخ به مهر:

اشتباهات داوری 10 امتیاز فجر سپاسی را گرفت

اشتباهات داوری 10 امتیاز فجر سپاسی را گرفت

شیراز – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اشتباهات داوری طی شش بازی گذشته، 10 امتیاز فجر سپاسی را گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کلانتری شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص ضربه وارد شده به تیم فجر به دلیل اشتباهات داوری افزود: بازی های تیم فجر به آزمایشگاه داوران جوان لیگ برتر تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه همه می دانند مسئولین تیم فجر اهل داد و اعتراض نیستند داوران جوان با سابقه یک بازی و یا دوبازی داوری در لیگ برتر را برای ما انتخاب می کنند.

مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه موقعیت های 100 درصد را اشتباهات غیر عمدی داور از ما گرفته، گفت: در بازی مقابل استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز به راحتی می توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم اما داوری اشتباه مانع این کار مهم شد.

کلانتری تاکید کرد: هیچ کس پاسخگوی این اشتباهات نیست.

وی در خصوص بازی مقابل تیم صبا نیز تصریح کرد: در این بازی پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم اما با تمام توان برای کسب نتیجه وارد میدان می شویم.

مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: شناخت لازم و کافی را از بازی های تیم صبا داریم و هرچند که به دلیل وضعیت آب و هوا نتوانستیم تمرینات مناسبی داشته باشیم اما برای کسب هر سه امتیاز این بازی آماده هستیم.

دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم بعد از ظهر فردا شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم می روند.

کد خبر 2211582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha