۲۰ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۰۸

پس از رفع مصدومیت طولانی؛

پولادی و عالیشاه با سرخپوشان به اهواز رفتند

پولادی و عالیشاه با سرخپوشان به اهواز رفتند

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس درخالی ساعت 18:30 دقیقه امروز راهی اهواز شد که مهرداد پولادی و امید عالیشاه بعد از مدتها در فهرست 18 نفره این تیم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگار مهر، علی دایی پس از تمرین عصر امروز سرخپوشان نام 18 بازیکن مورد نظرش برای دیدار با فولاد خوزستان را اعلام کرد و بازیکنان پرسپولیس پس از کمی استراحت در ورزشگاه درفشی‌فر، عازم فرودگاه مهرآباد تهران شدند و با پرواز ساعت 18:30 به اهواز سفر کردند.

نکته جالب توجه در فهرست بازیکنان پرسپولیس قرار گرفتن نام امید عالیشاه و مهرداد پولادی در بین نفرات این تیم برابر بازی با فولاد بود، بازیکنانی که پس از رفع  آسیب دیدگی و طی کردن دوران نقاهت تمرینات خود را با سرخپوشان از سر گرفتند.

رضا حقیقی و محمدرضا خلعتبری به علت محرومیت و امیر عابدزاده به دلیل حضور در اردوی تیم ملی زیر 22 سال از جمله غایبان پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

همچنین با توجه به زمان ورود دیرهنگام کاروان پرسپولیس به اهواز کنفرانس خبری علی دایی در اهواز قبل از بازی برگزار نخواهد شد و مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس ضمن عذرخواهی از خبرنگاران و اعلام این موضوع به مسئولان باشگاه فولاد و سازمان لیگ تاکید کرد علی دایی پس از بازی در خدمت خبرنگاران اهوازی خواهد بود و به سوالات پاسخ خواهد داد.

کد خبر 2211591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha