۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰:۲۳

دباغیان در گفتگو با مهر:

فدراسیون کاراته قانون را اجرا کرد/ در قم از دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کنیم

فدراسیون کاراته قانون را اجرا کرد/ در قم از دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کنیم

سرمربی تیم کاراته آذرخودرنوین قم گفت: تیم کاراته پایتخت در رقابتهای لیگ غیبت داشت و فدراسیون هم طبق قانون با این تیم برخورد و نتیجه را به سود تیم ما اعلام کرد.

غلامرضا دباغیان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: باید از مسئولان سازمان لیگ و رئیس فدراسیون تشکر کنم که بر اساس آنچه در آئین نامه لیگ آمده بود با تیم غایب برخورد کردند. در واقع رعایت قانون باعث دوام لیگ خواهد شد.

وی در مورد دیدار با پرهام گفت: اعضای تیم ما مبارزات ضعیفی در پیکار با پرهام به نمایش گذاشته و در واقع در این دیدار خواب بودند و تا آمدند بیدار شوند و مبارزات را پیگیری کنند کار از کار گذشته بود و فقط جای امیدواری دارد که در نهایت بازنده نشدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی آذرخودرونوین قم در خصوص شکست مهدیزاده هم گفت: امیر مدتی قبل از ناحیه ریه دچار مشکل شده بود و به همین دلیل چند روزی م در بیمارستان بستری شد و  همین موضوع روی کیفیت کار او تاثیر مستقیم داشت و به دلیل ترس از آسیب دیدگی مجدد نتوانست کارایی لازم را از خود ارائه دهد، ولی در پیکار بعدی که در غالب تیم قرار گرفت خوب کار کرد و برنده تاتامی را ترک کرد.

دباغیان در خصوص صدرنشینی آذرخودرو گفت: میانه راه لیگ هستیم و تیم های خوبی در این دوره حضور دارند که نمی توان به قطعیت از صدرنشینی صحبت کرد. مهم این است که بتوانیم در پایان راه لیگ در صدر قرار بگیریم. این دوره شاهد لیگ با کفیتی هستیم در ادامه کار برای تیم ها دشوار خواهد شد.

وی در خصوص دیدار با دانشگاه آزاد در قم هم گفت: ما درخواست میزبانی رقابتهای لیگ را به سازمان لیگ داده ایم و خوب بازی با دانشگاه هم در همین هفته ای است که میزبانی به قم رسیده است. امیدواریم علاقمندان به کاراته شاهد یک رقابت خوب و جذاب بین بهترین های ایران در این دیدار رودرو باشند و ماهم تلاش می  کنیم برنده میدان باشیم که امتیاز خیلی با ارزشی برای ما خواهد بود.

سرمربی آذرخودرونوین قم در پایان گفت: تلاش مجموعه باشگاه آذرخودرونوین قم این است که شرایط مناسبی را برای همه تیم ها در خصوص میزبانی فراهم آورد و امیدواریم شاهد مسابقات جذابی باشیم.

تیم کاراته آذرخودرونوین قم روز جمعه با کسب سه پیروزی متوالی به صدر جدول رقابتهای سوپر لیگ کاراته راه يافت.

کد خبر 2211621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha