۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

عابدی:

بارش برف در تمام محورهای مواصلاتی استان مرکزی/ کاهش 40 درصدی تردد در محورهای استان

بارش برف در تمام محورهای مواصلاتی استان مرکزی/ کاهش 40 درصدی تردد در محورهای استان

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از بارش برف در تمام محورهای ارتباطی استان مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف و مه گرفتگی جاده های استان رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مطابق تصاویر دوربین های نظارت تصویری جاده ای تقریبا در همه محورهای ارتباطی از ابتدای ساعات صبح بارش برف و مه گرفتگی و عدم دید کافی در محورهای آزادراه ساوه- همدان، اراک – سلفچکان و شازند – ازنا و اراک بروجرد ،اراک – خمین و آزادراه ساوه – تهران وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرترددترین محورهای استان را آزادراه تهران- ساوه ، آزاد راه ساوه – تهران و اراک - بروجرد برشمرد و تصریح کرد: از 14 تا 20 دی ماه در مجموع 851 هزار و 278 وسیله نقلیه سبک و سنگین در 15 محور استان تردد داشته اند.

کاهش 30 تا 40 درصدی ترددها در محورهای استان

عابدی سهم وسایل نقلیه سنگین را از این ترددها 38درصد دانست و اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی و بارشهای برف تردد های وسایل نقلیه بین 30 تا 40 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در مواقع بارش برف سرعت تردد وسایل نقلیه بین 9 تا 35 کیلومتر بر ساعت کاهش می یابد ادامه داد: همچنین از این میزان کاهش ترددها بین 30 تا 50 درصد وسایل نقلیه سبک و بین 10 تا 20 درصد وسیله نقلیه سنگین طی هفته گذشته  است.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان را 38 درصد اعلام کرد و گفت: رتبه یک از لحاظ بیشترین درصد در کشور را استان طی هفته گذشته بدست اورده است.

وی ادامه داد: همچنین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان  14 درصد  است در حالیکه میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور به 11 درصد می رسد.






 

کد خبر 2211827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha