۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

مذاکره "آکادمی دیوها" با خارجی‌ها/ مستند شهرداد روحانی تدوین می‌شود

مذاکره "آکادمی دیوها" با خارجی‌ها/ مستند شهرداد روحانی تدوین می‌شود

سریال نمایش خانگی "آکادمی دیوها" به کارگردانی الهام قره خانی ومهرتاش مهدوی با کمپانی‌های خارجی وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام قره خانی طراح و یکی از کارگردانان سریال نمایش خانگی "آکادمی دیوها" درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: به دلیل حجم سنگین پروژه و به علت سهولت در مرحله طراحی و تولید تصمیم گرفته شد که با شرکت‌های بزرگ فیلمسازی در اروپا و آسیای شرقی وارد مذاکره شویم تا از مشارکت و تجارب آنها در روند تولید و پخش جهانی اثر و بخش بازار صنایع کودک و لوازم جانبی آن بهره‌مند شویم.

وی افزود: چقدر خوب است نقش تعامل دولت و بخش خصوصی پر رنگ‌تر از قبل شود. در حال حاضر یکی از بزرگترین چرخه‌های اقتصادی در جهان سینمای کودک و بازار صنعتی وابسته به آن معرفی می‌شود که بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه گذارها بر روی آن تمرکز دارند و به جاست که سینمای ایران به عنوان یکی از سینماهای تاثیر گذار از کشورهای بزرگ اسلامی راس و مرکز تربیت و پرورش کودکان در دنیا معرفی شود و با به کار گیری آموزه های ایران اسلامی و معرفی اسطوره‌های ادبیات کهن تماشاگران جهانی را به خود جذب کند.

کارگردان فیلم سینمایی "بانویی از ماه" در ادامه در ارتباط با پیش تولید سریال "آکادمی دیوها" توضیح داد: مدت کوتاهی است در فاز اولیه این سریال گپ و گفت‌های ابتدایی با ستاره‌های سینمای ایران زده شده و طراحی برخی از فضاهای داستانی به صورت ایده اولیه وارد مرحله اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این سریال یکی از سریال‌های پر هزینه و متفاوت‌ترین اثر روز سینمای آسیای غربی است که در حوزه کودک و نوجوان و با مخاطب بزرگسال تولید خواهد شد.

تدوین مستند سینمایی شهرداد روحانی

این کارگردان که به همراه مهرتاش مهدوی مستندهایی درباره زندگی خسرو شکیبایی و جمشید مشایخی را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون این دو، مستند سینمایی شهرداد روحانی را در دست تدوین دارند در پاسخ به این سوال که ادامه تولید مستدهای مفاخر و مشاهیر را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: خوشحالیم که در حوزه موسیقی کلاسیک و آن هم به شکل ارکسترال و در سطح بین المللی در کنار شخصیت ملی و جهانی استاد شهرداد روحانی تجربه خوبی پیدا کردیم. تولید و ساخت این گونه مستند و تدوین آن کار مشکلی است که امیدوارم با استقبال مخاطبان در بخش موسیقی و سینما روبرو شود.

قره‌خانی ادامه داد: در بخش فرهنگ و هنر قصد ساخت هیچ گونه مستندی چه به صورت فیلم و چه در زمینه کتاب را نخواهیم داشت، ولی ممکن است در عرصه فوتبال به سراغ  اسطوره‌هایی که با آنها قول و وعده‌هایی رد و بدل شده است، برویم.

کد خبر 2211853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha