۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

قره شیخ لو:

توسعه فضاهای قرآنی کشور یک ضرورت است

توسعه فضاهای قرآنی کشور یک ضرورت است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر دارالقرآنهای کل کشور گفت: توسعه فضاهای قرآنی کشور یک ضرورت است و باید مورد توجه مسئولین قرانی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قره شیخ لو ظهر روز شنبه با بیان این مطلب در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در اراک افزود:همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی کشور در ترویج و توسعه فضاهای قرآنی کشور ضروریست و این مهم تنها در وحدت تمامی دستگاه های اجرایی محقق می شود.

وی با بیان این که وزارت خانه ها باید به قران به عنوان یک موضوع درجه یک نگاه کنند گفت: توجه به قرآن و ترویج آموزه های قرانی در جامعه کلید حل تمامی مشکلات موجود است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

مدیر دارالقرانهای کریم کشور در ادامه از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قران ویژه کارکنان قوه قضائیه به عنوان یک طرح خوب یاد کرد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از سطح آمادگی خوبی برخوردار بودند .

قره شیخ لو ادامه داد: مسابقات قران باید فینال یک دوره آموزی باشند و برنامه ریزان این مسابقات طوری برنامه ریزی کنند که شرکت کنندگان بعد از گذراندن یک دوره آموزشی در این مسابقات شرکت کنند تا شاهد رشد کمی و کیفی بخش مسابقات بایم.

وی در ادامه بر ضرورت حضور خانواده های کارکنان دستگاه های اجرایی در مسابقات قرانی تاکید کرد وگفت: تلاوت قران تجارتی پر سود است و در این تجارت باید تمام اعضای خانواده ها درگیر باشند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات محمد جواد آهویی از استان قزوین در رشته قرائت تحقیق، مجید قدیریان از استان مرکزی در رشته های ترتیل و مفاهیم، میثم امیری از استان مرکزی در رشته حفظ 15 جزء و صفدر ابراهیمی بانی از استان مرکزی در رشته حفظ 2 جزء به عنوان نفرات اول معرفی و یا اهدا لوح تقدیر و تندیس مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند.
 

کد خبر 2212286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha