۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

پاسخ روابط عمومی جشنواره فجر به کارگردان فیلم "مهمونی کامی"

پاسخ روابط عمومی جشنواره فجر به کارگردان فیلم "مهمونی کامی"

روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به نامه علی احمدزاده کارگردان فیلم "مهمونی کامی" که گلایه‌هایی مبنی بر خروج فیلمش از فجر به دلیل نداشتن پروانه ساخت داشت، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی پیش علی احمدزاده کارگردان فیلم "مهمونی کامی" در نامه‌ای به دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت فیلمش و اینکه ترجیح داده است این اثر در جشنواره فیلم فجر نباشد، توضیحاتی ارائه داد.

در پی این نامه، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر نیز توضیحاتی را در اختیار خبرگزاری مهر گذاشت.

در این مطلب آمده است:

در یکی از خبرهای آن رسانه محترم اشاره به نامه ای نرسیده به جشنواره فیلم فجر از سوی کارگردان محترم فیلم "مهمونی کامی" شده است که با پیگیری روابط عمومی جشنواره، دبیر محترم بار دیگر تاکید کردند: «آنچه در جلسه گپ و گفت با اهالی رسانه درباره نظر کارگردان فیلم برای ویدیویی ماندن فیلمشان و درخواست و دریافت پروانه نمایش خانگی و دریافت پروانه ساخت سینمایی برای فیلمی که می خواهند بسازند به عنوان نخستین فیلم سینمایی شان بی هیچ کم و کاستی نتایج تنها گفت وگوی تلفنی میان ما و ایشان بود. ما با ایشان بر خلاف آنچه اشاره شده هیچ نشست یا جلسه ای نداشته و اگر ایشان بعداً نظرشان تغییر کرده عیبی هم ندارد به خودشان ارتباط دارد و نه جشنواره. ان شا الله سینمای ایران در آینده ای نزدیک شاهد دومین فیلم سینمایی ایشان خواهد بود."

درخواست و جمع بندی ایشان پیش از این گفتگو با آقای داروغه زاده مطرح شده و پس از آن با آقای احسانی زاده. از این روست که دلیلی برای خلاف گویی نبوده و نیست که بخواهیم از نمایش شصت و ششمین فیلم اول (خوب یا بد) برای هیات انتخاب خودداری و یا جلوگیری کنیم.

گذشته ازاین متهم کردن آقای سیمونیان که فردی شایسته و مورد اعتماد جامعه سینمایی بوده و هستند و کارشان را در این خصوص از روز اول با ارجاع بررسی پروانه ساخت ارایه شده غیر هم نام به اداره نظارت بدرستی انجام داده اند، نیز دردی را دوا نمی کند.

عجیب است! با آنکه زمانه عوض شده امّا رسم زمانه تغییری نکرده است و چه تاسف بار که خلاف گویی و غیر صادق بودن و همزمان دیگران را به خلاف گویی متهم کردن هنور در میانه است و پابرجا.
 

کد خبر 2212360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha