۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

قهرمانی زیر 22 سال آسیا/ 

ایران - ژاپن؛ آغازی سخت برای تیم نصف و نیمه ایران

ایران - ژاپن؛ آغازی سخت برای تیم نصف و نیمه ایران

مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا درحالی از امشب در عمان آغاز می‌شود که تیم ایران فردا یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابتها برابر تیم ژاپن صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره از مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا از امروز شنبه با برگزاری 4 مسابقه از گروه‌های A و B آغاز می‌شود که گروه A کره‌جنوبی برابر اردن صف آرایی می‌کند و عمان میزبان مسابقات برابر میانمار به میدان می‌رود. در گروه B هم کره‌شمالی با یمن و امارات با سوریه دیدار می‌کنند.

در روز دوم این مسابقات فردا یکشنبه تیم فوتبال زیر 22 سال ایران که با مشکلات بسیاری خود را به عمان رسانده است، در دومین بازی گروه C برابر ژاپن به میدان می‌رود و پیش از این دیدار استرالیا با کویت روبرو می‌شود.

شاگردان هومن افاضلی درحالی در این رقابتها به میدان می‌روند که به خاطر برگزاری مسابقات لیگ و مخالفت باشگاه‌ها، بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشته و حتی در روز آخر محمدرضا خانزاده هم با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن از همراهی این تیم محروم شد. امین جهان عالیان هم به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد تا تیم زیر 22 سال با 21 بازیکن راهی عمان شود.

همچنین جدایی علیرضا منصوریان از یک سو و اتفاقات حاشیه‌ای این تیم در اردوی کیش که باعث ممنوع الفعالیت شدن سرپرست، آنالیزور و پزشک این تیم شد، از سوی دیگر، مشکلات تیم زیر 22 سال را بیشتر کرده است و آنها باید در بازی فردا هم با مشکلات و هم با تیم ژاپن مبارزه کنند.

البته در این تیم نفراتی همچون علیرضا بیرانوند، افشین اسماعیل‌زاده، کاوه رضایی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان پهلوان، بهنام برزای و فردین عابدینی، پس از بازماندن نفرات اصلی از همراهی این تیم، فضای خوبی را بدست آوردند تا با نمایش شایستگی‌های خود، فرصت حضور در تیم‌های بهتر و یا تیم ملی بزرگسالان را بدست آوردند.

حال باید دید تیم ایران در این جام می‌تواند بدون توجه به مشکلات گذشته، نتایج خوبی را بدست آورده و از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کند یا برابر تیم‌های مطرحی همچون ژاپن و استرالیا ناکام مانده و عدم نتیجه گیری هم بر مشکلات قبلی آن اضافه خواهد شد.

برنامه بازیهای تیم ایران به شرح زیر است:
یکشنبه - 22 دی 92
* ایران - ژاپن، ساعت 19:30، ورزشگاه رویال پلیس مسقط

سه‌شنبه - 24 دی 92
* ایران - استرالیا، ساعت 16:30، ورزشگاه رویال پلیس مسقط

پنجشنبه 26 دی 92
* ایران - کویت، ساعت 16:30، ورزشگاه سب مسقط

کد خبر 2212372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha