۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۰۵

شجاع خلیل‌زاده:

شریفی پدیده لیگ ایران می‌شود/ کاری به نتایج حریفان نداریم

شریفی پدیده لیگ ایران می‌شود/ کاری به نتایج حریفان نداریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظر من مهدی شریفی، مهاجم تیم سپاهان در روزهای آینده پدیده لیگ ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل‌زاده عصر امروز پس از پیروزی سپاهان مقابل داماش گیلان با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: بازی سپاهان مقابل داماش، بازی سنگینی بود و ما برای ماندن در کورس قهرمانی، نیاز به 3 امتیاز این بازی داشتیم که با تلاش بازیکنان، به آن دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به بارش برف در اصفهان ادامه داد: به نظر من با توجه به بارش برف،‌این مسابقه دشوارتر شده بود و به نظرم سخت‌ترین بازی نیم‌فصل دوم سپاهان نیز همین مسابقه به شمار می‌رفت؛ داماش امروز بسته بازی می‌کرد و دو تیم به یکدیگر نزدیک بودیم اما با این حال توانستیم به پیروزی برسیم.

مدافع سپاهان با اشاره به عملکرد مهدی شریفی، مهاجم جدید تیم سپاهان بیان داشت: شریفی یکی از بازیکنان خوب تیم ما و یکی از پدیده‌های لیگ ماست که در هفته‌های گذشته برای تیم ما خوب گلزنی می‌کند.

وی افزود: تنها امیدوارم که این بازیکن از بازی کردن در لیگ برتر و گلزنی اشباع نشود و خوب بازی کند تا گل‌های خوبی برای ما به ارمغان بیاورد.

خلیل‌زاده درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران گفت: بازی بعدی هم برایمان سخت است و باید این بازی را ببریم و ما در این بازی کاری نداریم که این تیم چند گل خورده زیرا برای قهرمانی باید در همه مسابقات موفق باشیم و نباید به رقبای خود نگاه کنیم.

کد خبر 2212374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha