۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۶

امیرحسین کریمی:

کرانچار به بازیکنان جوان اعتماد دارد

کرانچار به بازیکنان جوان اعتماد دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان گفت: سرمربی تیم ما به بازیکنان جوان اعتماد دارد و همین مسئله باعث رشد بازیکنان ما می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین کریمی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ‌این بازی برای ما بسیار سخت بود اما خوشحالم که ما توانستیم ‌4 برد پیاپی کسب کرده و در نیم‌فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفتیم.

وی پیرامون حضورش در ترکیب اصلی در این دیدار سپاهان تصریح کرد: کرانچار به من اطمینان کرده و مرا در زمین گذاشت و من نیز تلاش کردم که نظر او را جلب کنم و پست اصلی من این است که پشت مهاجم بازی می‌کنم.

مهاجم سپاهان بیان داشت: کرانچار توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و باعث رشد آنها می‌شود؛ من تجربه بازی کردن پشت برف تجربه را نداشتم زیرا در این شرایط، بازی خیلی سخت است اما تشکر ویژه‌ای می‌کنم که کرانچار به من اعتماد کرد و مرا در ترکیب قرار داد.

وی درباره بازی آینده تیم سپاهان مقابل راه‌آهن شهر ری اضافه کرد: بازیکنان راه‌آهن چون در دیدار امروز خود 5 گل دریافت کرده‌اند، مقابل سپالهان برای جبران می‌آیند زیرا به امتیاز بازی بعدی نیاز دارند اما با این حال ما تلاش می‌کنیم که در این بازی نتیجه بگیریم.

کد خبر 2212426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha