۲۲ دی ۱۳۹۲، ۹:۵۳

با غلبه بر فجر سپاسی/

طلسم نباختن صبا در شیراز 10 ساله شد

طلسم نباختن صبا در شیراز 10 ساله شد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم که در 9 دوره قبلی حضور خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور هرگز در شیراز به تیم فجر نباخته بود، بار دیگر این شکست ناپذیری را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، البته به جز یک دوره که تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت و مسابقه ای با صبا انجام نداد اما در سایر فصول این تیم موفق به شکست تیم صبا در بازی های خانگی خود در شهر شیراز نشده بود.

فجری ها با هدایت محمود یاوری عصر شنبه با هزاران امید و آرزو در حضور اندک تماشاگران خودی برابر صبای قم قرار گرفتند تا بلکه با قربانی کردن شاگردان عبدالصمد مرفاوی خود را از انتهای جدول رده بندی جدا کنند و بدین ترتیب طلسم پیروز نشدن خود در شیراز مقابل صبا را بشکنند که اینگونه نشد.

تا پیش از این دیدار صبای قم رکورددار تعداد باخت و فجر شهید سپاسی شیراز دارای ضعیف ترین تیم خط حمله لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بودند و در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام این صبا بود که سه امتیاز را از میزبان سخت کوش خود گرفت.

صبای قم در 21 هفته سپری شده از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نتایج بسیار بدی کسب کرده بود ولی با برتری مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز اگر چه هم اکنون در کنار تیم فجر با 12 باخت رکورددار تعداد بیشترین باخت در بین 16 تیم حاضر در لیگ سیزدهم هستند اما موقعیت صبا در جدول به مراتب بهتر از فجر است چون صبای قم با کسب 22 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جای دارد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز با کسب 16 امتیاز در مکان آخر ایستاده است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی از 22 مسابقه قبل خود شش پیروزی و چهار تساوی همراه با 12 باخت در کارنامه دارند و در حالی که 24 بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده اند در مقابل 30 بار نیز دروازه خود را به روی حریف باز شده دیده اند، هم اکنون با تفاضل گل منفی شش و 22 امتیاز تیم ده دوازدهم جدول رده بندی لیگ سیزدهم محسوب می شوند.

شاگردان محمود یاوری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نیز از 22 بازی خود سه پیروزی، هفت تساوی و 12 باخت در کارنامه دارند و در مقابل 12 گل که به ثمر رسانده اند، 29 گل نیز خورده اند تا هم امتیاز با مس کرمان در مکان شانزدهم و آخر جدول بایستند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال دیدار تیم های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز از هفته هشتم از نیم فصل دوم بازی های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14:30 دقیقه عصر پنجشنبه 26 دی ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 2212616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha