۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

کلهر در گفتگو با مهر:

امیدوارم مشکلات مالی به راه‌آهن ضربه نزند/ حیف است تیم‌های پایه رها شوند

امیدوارم مشکلات مالی به راه‌آهن ضربه نزند/ حیف است تیم‌های پایه رها شوند

مدیر آکادمی باشگاه راه آهن سورینت گفت: امیدوارم مشکلات مالی که اخیرا برای باشگاه ما بوجود آمده در رده‌های پایه تاثیر نداشته باشد و به زودی این مشکلات حل شود.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تاثیر مشکلات مالی اخیر باشگاه راه آهن بر تیم‌های پایه، اظهار داشت: آکادمی ما جزو یکی از بهترین آکادمی‌های ایران شناخته شده است. ما کار زیربنایی انجام داده‌ایم و امیدوارم مشکلاتم مالی گریبان این همه بازیکنی که آموزش داده‌ایم را نگیرد.

وی تاکید کرد: آکادمی راه آهن به جایی رسیده که الان وقت بهره‌برداری از بازیکنان آن است. راه آهن بازیکنانی دارد که می‌توانند آینده فوتبال ایران را رقم بزنند و این تیم را در رده سنی بزرگسال خودکفا کند.

مدیر آکادمی راه آهن با بیان اینکه در طول یکسال و نیم گذشته کار شبانه روزی در تیم‌های پایه صورت گرفته است، گفت: ما بازیکنان خوبی را کشف کرده و آموزش داده‌ایم. در تمام رده‌های پایه هم مدعی قهرمانی هستیم. امیدوارم این مشکلاتی که اخیرا برای مالک باشگاه راه آهن پیش آمده در تیم‌های پایه تاثیری نداشته باشد و بتوان با حل این مشکلات، رونده سازندگی را ادامه بدهیم.

کلهر با تاکید بر اینکه تیم‌های پایه هزینه‌هایی دارند که باید تامین شوند، یادآور شد: ما شش تیم در رده‌های سنی پایه داریم که همه آنها هزینه‌های زیادی را می‌طلبد. تمام تلاش ما این است که مسائل مالی روی روند ما اثر نگذارد و بازیکنان به حال خود رها نشوند.

وی در پایان به مربیان راه آهن در رده‌های پایه اشاره کرد و گفت: تلاش ما این بود تا از بازیکنان با سابقه و ملی پوش در رده‌های پایه استفاده کنیم تا این موضوع برای بازیکنان جوان هم انگیزه‌ شود. ادموند بزیک، امید روانخواه، مصطفی اردستانی و غیره از جمله مربیان خوب و با سابقه‌ای هستند که برای رسیدن به موفقیت، در کنار سایر عوامل باشگاه به ما کمک کرده‌اند.

کد خبر 2212788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha