۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۰۵

واكنش سرپرست هيئت فوتبال خراسان رضوي به حكم قهرماني:

مي توانستم فوتبال خراسان را تعطيل مي كردم/ چشمان قهرماني اشكبار است

مي توانستم فوتبال خراسان را تعطيل مي كردم/ چشمان قهرماني اشكبار است

مشهد - خبرگزاري مهر: سرپرست هيئت فوتبال خراسان رضوي گفت: روش برخورد با محسن قهرماني را ناعادلانه مي دانم و در صورتي كه مي توانستم و توانايي اين كار را داشتم در اعتراض به اين نوع برخورد فوتبال خراسان رضوي را تعطيل مي كردم.

محمد جهاني فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: ما از كليت حكم محسن قهرماني بسيار ناراحت هستيم چرا كه معتقديم اين داور براي رسيدن به چنين سطحي از داوري زحمت هاي زيادي كشيده و نبايد با وي اينگونه برخورد مي شد.

وي افزود: بر فرض مثال كه قهرماني مقصر بوده اما مگر در قوانين كشور ما نمي گويد تا كسي جرمش در دادگاه صالحه مشخص نشده نبايد نام وي افشا شود پس چرا و به چه دليل نام محسن قهرماني را قبل از صدور حكم در رسانه ها اعلام كردند و آبروي وي را بردند.

سرپرست هيئت فوتبال خراسان رضوي اظهار كرد: جداي از بحث حكم صادر شده ما به رويه اين پرونده اعتراض داريم و سوالي كه در ذهنمان مطرح است اين است كه چرا نام قهرماني قبل از صدور حكم رسانه اي شد و هيچ اتفاقي هم براي كساني كه آبروي وي را بردند نيفتاد.

وي افزود: افرادي كه براي از بين بردن قهرماني لابي كردند زندگي وي را نابود كردند بايد در پيشگاه خداوند پاسخگو باشند.

جهاني فر گفت: در چند وقت گذشته هر وقت قهرماني را ديدم چشمانش اشك بار بود و امروز از اعماق وجودم افسوس مي خورم كه فوتبالي كه براي نشاط و شادي پديد آمده امروز به ضد خودش تبديل شده است.

 

 

کد خبر 2213166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha