۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

برتری سن آنتونیو مقابل مینه سوتا/ ممفیس و ساکرامنتو برنده شدند

برتری سن آنتونیو مقابل مینه سوتا/ ممفیس و ساکرامنتو برنده شدند

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل مینه سوتا تیمبر وولوز جایگاه خود را در صدر جدول کنفرانس غرب مسابقات NBA قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه با برگزاری سه دیدار پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم سن آنتونیو اسپرز صدرنشین کنفرانس غرب برابر مینه سوتا تیمبروولوز به میدان رفت و این حریف خود را با شکست 104 بر 86 بدرقه کرد.

تقابل تونی پارکر و کوین لاو در دیدار امروز سن آنتونیو و مینه سوتا

در این بازی که در حضور 18 هزار و 98 تماشاگر سالن "ای تی اند تی سنتر" شهر سن آنتونیو برگزار شد تیم میزبان با درخشش "کاهیل لئونارد" برابر حریف خود به برتری دست یافت. وی در این دیدار 17 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس گل و 2 بلاک شات انجام داد. "تیم دانکن" هم در این بازی 15 امتیاز به دست آورد و "تونی پارکر" گارد فرانسوی هم با 14 امتیاز، 2 ریباند و 10 پاس گل روی فرم خوب خود بود. در تیم مینه سوتا نیز "نیکولا پتکوویچ" با 22 امتیاز موثرترین بازیکن بود. "کوین لاو" ستاره این تیم تنها 14 امتیاز کسب کرد و بیشتر درگیر کارهای دفاعی شد.

ممفیس گریزلیز هم در جدال برابر آتلانتا هاوکس، تیم سوم کنفرانس شرق پیروزی دلچسب 108 بر 101 را کسب کرد. "مایک کانلی" و "زاچ راندولف" دو ستاره تیم ممفیس به ترتیب با کسب 21 و 18 امتیاز بهترین بازیکنان تیم خود در این بازی بودند. در تیم هاوکس هم "پل میلساپ" 21 امتیاز به دست آورد و بهتر از دیگر هم تیمی هایش ظاهر شد. از این بازی 16 هزار و 841 نفر در سالن "فدکس فورم" شهر ممفیس دیدن کردند.

مایک کانلی گارد ممفیس با توپ ربایی از پل میلساپ یک ضد حمله را به سمت زمین آتلانتا ترتیب داده است

جدال تیم‌های ساکرامنتو کینگز و کلیولند کاوالیرز نیز با برتری قاطعانه کینگز همراه شد. این تیم در بازی که 16 هزار و 72 نفر در سالن "اسلیپ ترین" شهر ساکرامنتو شاهد آن بودند میزبان با حساب 124 بر 80 از سد حریف خود گذشت.

اسلم دانک زیبای درک ویلیامز بازیکن ساکرامنتو روی سبد تیم کلیولند

"ایسایاه توماس" گارد تیم ساکرامنتو در این بازی به تنهایی 26 امتیاز گرفت و بهترین بازیکن میدان شناخته شد. "رودی گای" هم تیمی سابق حدادی در ممفیس هم با کسب 20 امتیاز در ترکیب کینگز خوش درخشید. بهترین بازیکن تیم کلیولند هم در این بازی "سی جی میلز" بود که تنها 14 امتیاز به دست آورد.

 

کد خبر 2213328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha