۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

ابن قاسم در گفتگو با مهر:

بازی فولاد - پرسپولیس اروپایی بود/ ماجرای درگیری مکانی با "خبرنگارانِ مامور"!

بازی فولاد - پرسپولیس اروپایی بود/ ماجرای درگیری مکانی با "خبرنگارانِ مامور"!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید دیدار این تیم با پرسپولیس اروپایی بوده و فوتبال دهه 50 خوزستان را زنده کرده است. وی همچنین می‌گوید فولاد با پیروزی برابر پرسپولیس در دل حریفانش رعب و وحشت انداخته است!

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر پرسپولیس و صعود این تیم به رده دوم جدول با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از بازی در هتل نشسته بودیم که به حسین فرکی (سرمربی فولاد) گفتم در این بازی دو، سه گل می‌زنیم. چند بازی بود که بازیکنان ما کولاک کرده بودند و نگین آن هم مسابقه با پرسپولیس بود.

وی با تاکید بر اینکه فولاد روی دروازه پرسپولیس وحشتناک حمله می‌کرد، یادآور شد: این بازی، صرفنظر از نتیجه نوید حضور درخشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را می‌دهد. به نظرم در مسابقه فولاد با پرسپولیس یک فوتبال اروپایی دیدیم و یاد و خاطره فوتبال دهه 50 خوزستان را زنده کرد. این روزها همه با ما تماس می‌گیرند و به خاطر بازی خوبی فولاد از ما تشکر می‌کنند!

سرپرست فولاد درباره دیدار روز چهارشنبه این تیم با ذوب آهن گفت: ذوب آهن متحول شده است و بازیکنان خوبی هم دارد ولی ما هم می‌خواهیم به روند خوب خودمان ادامه بدهیم. شک نکنید با ادامه این روند به صدر جدول می‌رسیم. مسابقه با پرسپولیس در دل حریفان داخلی و آسیایی ما رعب و وحشت انداخته است.

ابن قاسم در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر درگیری سوشا مکانی دروازه‌بان فولاد با تعدادی از خبرنگاران در پشت دروازه این تیم تصریح کرد: تعدادی از خبرنگارانی که از تهران آمده بودند، با پوشیدن کاور، به عنوان عکاس پشت دروازه فولاد بودند. آنها مامور بودند که اعصاب مکانی را به هم بریزند! وقتی گل خوردیم این خبرنگاران به مکانی بد و بیراه گفتند تا تمرکز دروازه‌بان ما را به هم بزنند. بعد از آنکه فولاد گل مساوی را زد، مکانی پاسخ این خبرنگاران را داد. ما فیلم را بازبینی کردیم و دیدیم این دو، دو سه نفر واقعا عکاس نیستند و دنبال این هستیم تا ببینیم چه کسی به آنها کاور داده بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز شنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.

کد خبر 2213329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha