۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر تجلیل شدند

ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، از ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح دوشنبه در ائین تجلیل از ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر اظهار داشت: روحانیون در طول ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های بسیار خوبی را در نقاط مختلف استان بوشهر داشتند و این برنامه نیز به منظور تجلیل از این عزیزان برگزار شده است.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بر لزوم توسعه حلقه‌های معرفتی تاکید کرد و افزود: باید با حضور طلاب جوانی که در حال حاضر مشغول درس و بحث هستند حلقه معرفتی را در مساجد ایجاد کنیم و برای حضور جوانان در این برنامه‌ها نیز برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی بر لزوم تلاش برای عمل به دستورات اسلام و اطاعت از فرامین ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و افزود: امیدواریم همه ما که شاگرد مکتب امام باقر (ع) و امام صادق (ع) هستیم بتوانیم طلبه امام زمان (عج) باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: روحانیون و طلاب نقش بسیار مهمی در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و دینی در سطح جامعه دارند و جامعه را به سوی پیشرفت در ابعاد مختلف سوق می‌دهند.

حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی نماینده امام جمعه بوشهر در امور مساجد استان نیز در این مراسم بر لزوم فعالیت بیشتر مبلغین در مساجد از طریق تعامل بیشتر با جوانان و اقشار مختلف مردم و اعتلای فرهنگ دینی استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست که با حضور ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بوشهر تجلیل شدند.

کد خبر 2213517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha