۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵

اولادی به تمرینات بازگشت؛

انتشار عکس قلیان‌کشان سوژه بازیکنان استقلال!

انتشار عکس قلیان‌کشان سوژه بازیکنان استقلال!

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی برگزار شد که انتشار عکس قلیان کشی بازیکنان این تیم در روزنامه نزدیک به باشگاه پرسپولیس سوژه شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با تصمیم کادر فنی خود امروز دوشنبه تمرین خود را در ساعت 11:30 و در آکادمی المپیک برگزار کرد. این تمرین تحت تاثیر عکس جلد روزنامه پیروزی قرار داشت که عکس حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی دو بازیکن استقلال را هنگام قلیان کشیدن به تصویر کشده بود.

در تمرین امروز که یک ساعت ادامه داشت، مهرداد اولادی هم بعد از مدت‌ها مصدومیت به سایر بازیکنان اضافه شد. روز گذشته هم مجید غلام نژاد بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با سایر بازیکنان تمرین کرده بود.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حالی که بازیکنان تیمش به کارهای بدنسازی مشغول بودند، حدود 30 دقیقه با منصور پورحیدری و میرشاد ماجدی صحبت کرد. قلعه نویی همچنین دقایقی با تونی کاروالیو بازیکن برزیلی تیمش گفتگو کرد. حسین حسینی، کبه و احمد جمشیدیان از غایبان تیم استقلال در تمرین صبح امروز بودند.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در تمرین امروز به مهدی نظری مهاجم این تیم به خاطر پوشیدن لباسی متفاوت از برند حامی استقلال، به وی اعتراض کرد.

تمرین بعدی استقلال فردا سه شنبه ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2213576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha