۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

فشار راست گرایان بر الیزه/اولاند باید آداب ریاست جمهوری را یاد بگیرد

فشار راست گرایان بر الیزه/اولاند باید آداب ریاست جمهوری را یاد بگیرد

افشای فساد اخلاقی رئیس جمهور فرانسه و پیامدهای آن سبب شده تا حزب "یو ام پی" به عنوان مهمترین حزب مخالف دولت، انتقادات تندی را متوجه فرانسوا اولاند کرده و خواستار شفاف سازی وی در خصوص این روابط شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، بستری شدن "والری تریوایلر" در بیمارستان به دلیل انتشار خبر رابطه غیر اخلاقی "فرانسوا اولاند" با "جولی گایت"، موجب شده تا انتقادات تندی متوجه رئیس جمهور فرانسه شود.

تریوایلر همسر غیر قانونی اولاند است که از سال 2012 میلادی با اولاند زندگی می کند. گویا داشتن رابطه غیر اخلاقی به مذاق اولاند خوش آمده چون روز جمعه نیز خبری درمورد رابطه او با یک بازیگر منتشر شد.

همین امر موجب شده تا امروز دوشنبه "ژان فرانسیس کوپه" رهبر حزب یو ام پی، لب به انتقاد از اولاند بگشاید. کوپه در انتقاد از اولاند گفت : او از دفتر ریاست جمهوری برای انجام کاری های مسخره استفاده می کند.

کوپه در ادامه گفت : اگر شما رسانه های جهان را مرور کنید متوجه می شوید که وقتی آنها در مورد فرانسه صحبت می کنند فقط به مواردی همچون رابطه اولاند با جولی گایت و یا اقدامات بازیگران ما اشاره می کنند.

به گفته رهبر راست گرایان فرانسه، وقتی شما رئیس جمهور یک کشور می شوید باید مراقب رفتار خود و چنین اموری باشید. همه از انتشار این عکس ها ناراحت هستند، اما خوب این جامعه ای است که ما در آن زندگی می کنیم.

کوپه در ادامه گفت : همه اکنون با این پرسش روبرو هستند که بانوی اول فرانسه کیست؟

یک عضو دیگر حزب یو ام پی در انتقاد از اولاند گفت : چگونه ممکن است هزینه زندگی زنی که همسر رسمی رئیس جمهور نیست از مالیات دهندگان اخذ شود، اما رئیس جمهور با زن دیگری رابطه داشته باشد؟

بر اساس این گزارش، روز جمعه مجله کلوزر که در سال های اخیر به سبب انتشار تصاویر و اخبار جنجالی معروف شده باز دیگر خبری جنجال برانگیز منتشر کرد. این مجله با انتشار تصاویری مروبط به یک آپارتمان در پاریس از رفت و آمد "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه، و هنرپیشه ای به نام "جولی گایت" به این آپارتمان خبر داده و مدعی  وجود رابطه میان آن دو شد.

در واکنش به این اقدام کلوزر، الیزه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اولاند قصد شکایت از این مجله به دلیل نقض حریم شخصی از سوی آن را دارد. در این بیانیه هیچ اشاره ای به اینکه اولاند رابطه با این بازیگر زن فیلم های کمدی را تکذیب می کند قید نشده است. گایت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2012، در کمپین اولاند حضور داشته و برای پیروزی او تبلیغ می کرده است.

 

کد خبر 2213755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha