۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

صیدانلو سرپرست فدراسیون سوارکاری شد

صیدانلو سرپرست فدراسیون سوارکاری شد

محمود صیدانلو حکم سرپرستی فدراسیون سوارکاری را گرفت تا انتخابات این فدراسیون را برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حکمی از صیدانلو خواست تا به عنوان سرپرست، انتخابات فدراسیون را در اسرع وقت برگزار کند.

در حکم گودرزی به صیدانلو آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در اساس نامه فدراسیون‌های ورزشی و به موجب ابلاغ با حفظ پست ثابت سازمانی به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب می‌شوید. انتظار دارم ضمن انجام امور جاری فدراسیون‌ با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام کنید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم. 

صیدانلو مدیرکل توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان است. او پیش از این سرپرست فدراسیون تکواندو بود و انتخابات این فدراسیون را برگزار کرد. انتخابات فدراسیون سوارکاری در مرحله تعیین صلاحیت داوطلبان قرار دارد و به محض مشخص شدن نامزدهای نهایی انتخابات این فدراسیون برگزار می‌شود.

صیدانلو در حالی به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری انتخاب شد که وزارت ورزش چندی پیش موسی لنکرانی را جایگزین محمود حیدری در پست سرپرستی این فدراسیون کرده بود تا انتخابات فدراسیون را برگزار کند اما بار دیگر شاهد تغییرات در سرپرستی فدراسیون سوارکاری هستیم.

کد خبر 2213793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha