۲۴ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۹

سیدمهدی هاشمی:

نامه سازمان بازرسی شامل حال من نمی‌شود/ اعضای هیات اجرایی حقوق نمی‌گیرند

نامه سازمان بازرسی شامل حال من نمی‌شود/ اعضای هیات اجرایی حقوق نمی‌گیرند

سیدمهدی هاشمی، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در نشست امروز مسایل مرتبط با مجمع انتخاباتی مرد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد که نامه سازمان بازرسی کل کشور و محدودیت های اعمال شده در آن شامل حال او نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی هاشمی پس  از نشست امروز سه‌شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در این نشست در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی و نامه سازمان بازرسی کل کشور که در مورد این مجمع برایمان ارسال شده است، صحبت کردیم.

وی یادآور شد: طبق این نامه غیر از سه پست ریاست، دبیرکلی و خزانه داری که برای آن محدودیت ایجاد شده سایر پست‌های هیات اجرایی و نایب رئیسی محدودیتی ندارند و افراد می‌توانند برای حضور در آن کاندیدا شوند.

این عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه کاندیداها در صورتی که برای حضور در انتخابات منع قانونی دارند باید خودشان نسبت به برطرف شدن مشکلشان اقدام کنند، یادآور شد: البته نامه سازمان بازرسی کل کشور شامل حامل من نمی‌شود زیرا در کل من برای نایب رئیسی و هیات اجرایی کاندیدا شده‌ام که طبق نامه سازمان بازرسی محدودیتی برای آنها اعمال نشده است.

"آیا شما به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک طی این مدت حقوق دریافت می کردید"؟، هاشمی در پاسخ به این پرسش گفت: نه. هیچ یک از اعضای هیات اجرایی به غیر از دبیرکل حقوق دریافت نمی‌کنند. در کل هیچ پولی با عناوین دیگر هم دریافت نکردیم.

کد خبر 2214057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha