۲۴ دی ۱۳۹۲، ۹:۱۲

محمود مشحون تاکید کرد:

برگزاری انتخابات طبق روال قانونی/ هیچ نامه‌ای برای کاندیداها ارسال نکردیم

برگزاری انتخابات طبق روال قانونی/ هیچ نامه‌ای برای کاندیداها ارسال نکردیم

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از نشست امروز گفت: تمام جوانب برای برگزاری انتخابات را بررسی کردیم. هیچ مشکلی وجود ندارد و انتخابات طبق روال قانون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشحون پس از نشست امروز سه‌شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در مورد حضور دوباره‌اش در این نشست ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خودتان قضاوت کنید، وقتی در جایی حضور داشته باشید، زحمت بکشید اما حضورتان فایده نداشته باشد، آیا باز هم می‌روید؟ البته نمی‌خواهم دوباره در این مورد صحبت کنم، مهم این است که در چند نشست اخیر حضور داشتم.

وی در مورد محور این نشست توضیح داد و یادآور شد: اعضای هیات اجرایی روز خوبی در نشست امروز داشتند. در این نشست در مورد نامه جدید سازمان بازرسی کل کشور صحبت کردیم. بر اساس این نامه نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر منع قانونی برای پست‌های ریاست، دبیرکل و خزانه داری دارند و بازنشسته‌ها هم می‌توانند تنها برای هیات اجرایی و نایب رئیسی کاندیدا شوند.

"گفته می‌شد در این نشست برای کاندیداهایی که با منع قانونی طبق نامه سازمان بازرسی مواجه هستند، نامه‌ای تنظیم خواهید کرد تا آن را برایشان ارسال کنید آیا این کار انجام شد"؟ رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: هیچ نامه‌ای در این مورد تنظیم نشد و ابلاغیه‌ای هم به کاندیداها اعلام نکردیم. به هر حال هر یک از کاندیداها که طبق نامه سازمان بازرسی کل کشور منع قانونی دارند، باید خودشان برای حل مشکلشان اقدام کنند و در صورت نیاز مجوز لازم را بگیرند.

وی ادامه داد: به هر حال آنچه سازمان بازرسی در پاسخ به کمیته ملی المپیک اعلام کرده، باید لحاظ شود. افرادی که منع قانونی دارند اگر مجوز لازم را بگیرند، مشکلی نخواهند داشت. البته در مورد فردی مانند سیدمهدی هاشمی هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا وی اولاً برای نایب رئیسی هیات اجرایی کاندیدا شده و دوم اینکه عضو هیات علمی دانشگاه است.

مشحون در پایان گفت: بر اساس آن چه در نشست امروز گذشت با صراحت می‌گویم انتخابات طبق روال قانونی در روز و ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2214060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha