۲۴ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۲۸

با صدوربیانیه ای؛

استاندار خراسان شمالی هفته وحدت را هفته تثبيت اقتدار اسلام دانست

استاندار خراسان شمالی هفته وحدت را هفته تثبيت اقتدار اسلام دانست

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالي با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز هفته وحدت، این ایام را هفته تثبیت اقتدار اسلام و مسلمانان جهان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی در این پیام، وحدت شیعه و سنی و تمسک آنان به ریسمان الهی را موجب مهار و خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان اسلام عنوان کرد.

در این پیام آمده است، هفته وحدت، هفته تثبيت اقتدار اسلام و مسلمانان در جهان امروز است كه توطئه دشمنان اسلام را مهار و خنثي مي كند.

این پیام می افزاید؛ مردم بزرگوار ايران اسلامي، اعم از شيعه و سني در اين هفته با تمسك به ريسمان واحد الهي و پيامبر عظيم الشان اسلام، حضرت ختمي مرتبت محمد بن عبدالله، صلوات الله و سلامه عليه، تفكر يكپارچه و يد واحده ي خويش را در معرض ديد جهانيان به منصه ظهور مي رسانند.

استاندار می افزاید؛ مردم غيور سرزمين گنجينه فرهنگ ها؛ خراسان شمالي نيز كه تابلويي زيبا از فرهنگ هاي ديني و قومي را تصوير كرده اند در اين ايام بيش از پيش در تقويت وحدت اسلامي نقش آفريني خواهند كرد.

در ادامه آمده است، اينجانب ضمن عرض تبريك سالروز ميلاد با سعادت پيامبر اعظم حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله و سلم) رسول صلح و بيداري، منادي بزرگ عدالت و  آزادي، آغاز هفته وحدت را به تمام مسلمين به ويژه مردم مومن، متعهد و متحد خراسان شمالي تهنيت و شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم وحدت دنياي اسلام را به همه مسلمين ارزاني بدارد تا از اين رهگذر احياء و اقتدار اسلام و مسلمين را در سراسر دنيا به نظاره بنشينيم.

کد خبر 2214722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha