۲۵ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۴

حسین پور:

پیشرفت در گرو وحدت در عمل است

پیشرفت در گرو وحدت در عمل است

شيروان - خبرگزاري مهر: عضو شورای شهر شیروان خواستار تحقق وحدت در عمل شد و گفت: به جای وحدت در لفظ باید به دنبال وحدت درعمل بود تا بتوان به بسیاری از دغدغه ها پایان داد.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار كرد: میلاد رسول رهایی و مهرباني و هفته وحدت فرصتی برای توجه عمیق به این اصل حیاتی جامعه اسلامی است و باید با تأکید بر اشتراکات و پرهیز از اختلافات جزئی به دنبال تحقق این نیاز امروز جامعه بود.

وی با اشاره به برخی تندروی ها که وحدت جامعه را خدشه دار می کند،افزود: درحالی که بسیاری از بدخواهان ایران در آن سوی مرزها به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم ما هستند، برخی تندروی های مذهبی و سیاسی می تواند در راستای خواست بیگانگان با ملت باشد لذا باید فراتر از یک هفته به موضوع وحدت پرداخت.

حسین پور دل شستن از کینه ها را ضرورت تحقق وحدت دانست و تصریح کرد: با داشتن کینه ها در دل صحبت از وحدت ناراستی با خود و دیگران است و باید با بهره گیری از آموزه های دینی و انسانی حرمت به همنوع مورد توجه همه ما قرار گیرد.

اين فعال سياسي خراسان شمالي گفت: به جای وحدت در لفظ باید به دنبال وحدت درعمل بود تا بتوان به بسیاری از دغدغه ها پایان داد.

به گفته اسماعيل حسين پور آنچه می تواند قوام و دوام این مردم را در پی داشته باشد اعتماد به همه فرزندان ایران زمین است تا این سرزمین در عرصه های مختلف خوش بدرخشد.

کد خبر 2214886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha